آغاز اجرای طرح ۶ روزه برخورد با سرعت غیر مجاز در جاده‌های ایلام

رئیس پلیس راه استان ایلام از آغاز اجرای طرح ۶ روزه برخورد با تخلف سرعت غیر مجاز در جاده‌های برون شهری استان ایلام خبر داد.

آغاز اجرای طرح ۶ روزه برخورد با سرعت غیر مجاز در جاده‌های ایلام

سرهنگ رضا همتی زاده رئیس پلیس راه استان ایلام در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام گفت: سرعت غیر مجاز مهمترین و شایع ترین عامل اصلی مرگ و میر در حوادث ترافیکی است.

او اضافه کرد: هرچه سرعت وسیله نقلیه بیشتر شود چشم راننده در حد معمول موانع و خطرات پیش رو را به موقع دریافت نمی‌کند و احتمال انحراف و واژگونی خودرو بیشتر می‌شود و صدمات جبران ناپذیری را به دنبال خواهد داشت.

رئیس پلیس راه استان ایلام یادآور شد: دیر رسیدن بهتر از هرگز نرسیدن است پس رانندگان عزیز نباید کار‌های عقب افتاده خود را با سرعت‌های غیر مجاز در جاده‌ها جبران کنند.

سرهنگ همتی زاده افزود: ماموران پلیس راه استان با استفاده از تمام تجهیزات در اختیار، با استفاده از دوربین‌های کنترل سرعت سیار و ثابت ثبت تخلفات رفتار‌های ترافیکی رانندگان را مورد رصد قرار داده و با رانندگان پرخطر بدون اغماض برخورد می‌کنند.

او بیان کرد: جاده‌های استان ایلام کوهستانی پرپیچ و خم هستند رانندگان باید با سرعت مطمئنه حرکت کنند تا در صورت احساس خطر به موقع بتوانند واکنش درست انجام دهند

انتهای پیام/غ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.