خدمات ارتش تا رفع بیماری کرونا در جامعه ادامه دارد

ارشد ارتش در استان‌های اصفهان، یزد و چهارمحال و بختیاری گفت:امروز ظرفیت‌های انسانی و امکانات و تجهیزات مختلف ارتش در مقابله با بیماری کرونا بسیج شده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،امیر محسن آذرافروز ارشد ارتش در استان‌های اصفهان، یزد و چهارمحال و بختیاری اظهارداشت: فعالیت‌های مردم یاوری ارتش در قالب کمک‌های مومنانه در دستور کار قرار دارد و امروز ظرفیت‌های انسانی و امکانات و تجهیزات مختلف ارتش در مقابله با بیماری کرونا بسیج شده است.

ارشد ارتش در استان‌های اصفهان، یزد و چهارمحال و بختیاری با اشاره به برگزاری رزمایش "لبیک یا خامنه‌ای ۹۸" از اسفند سال گذشته، یادآور شد: ظرفیت‌های ارتش در این رزمایش در پنج محور انسداد و کنترل ورودی و خروجی‌های استان، رفع آلودگی معابر، تاسیسات و اماکن عمومی، راه‌اندازی مراکز نگهداری بیماران بهبودیافته کرونایی، اعزام نیروی انسانی متخصص به دانشگاه‌های علوم پزشکی، برپایی ۱۹ ایستگاه ثابت و سیار غربالگری و راه‌اندازی بیمارستان صحرای به کمک مجموعه دانشگاه‌های علوم پزشکی استان آمده است.

او تصریح کرد: امسال در سالروز ارتش جمهوری اسلامی و فرمان تاریخی امام خمینی (ره) مبنی بر رژه ارتش با تجهیرات به دلیل شیوع بیماری کرونا، امکان برگزاری این برنامه و برنامه‌های فرهنگی و مسابقات که هر ساله در این ایام برگزار می‌شد وجود ندارد.

امیر آذرافروز اضافه کرد: البته امسال رژه خدمت با عنوان "مدافعین وطن یاوران سلامت" برگزار می‌شود که نمایش جنبه‌ای دیگر از خدمات و اقتدار ارتش جمهوری اسلامی است.

امام خمینی (ره) در سال ۱۳۵۸ روز ۲۹ فروردین را روز ارتش نامگذاری کردند.

منبع:ایرنا

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.