فرمانده گروه ۴۴ توپخانه نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی گفت: یگان ۴۴ توپخانه در راستای طرح لبیک یا امام خامنه‌ای در پلیس راه اصفهان کاشان مستقر شده بود و طرح غربالگری را اجرا کرد.

سرهنگ سیاوش میهن دوست  در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان گفت : با اجرای طرح لبیک یا امام خامنه ای ، در پنج مرحله ورودی و خروجی شهرهای استان را کنترل می کنیم و با کمک کادر پزشکی ارتش ، کار غربالگری سلامت ، ضد عفونی معابر ، اماکن و خودروها ، برپایی نقاهتگاه ها و بیمارستانهای در حال انجام است.
او ادامه داد: در استان اصفهان علاوه بر اجرای طرح در ورودی شمال اصفهان، ضد عفونی اماکن و ابنیه در خمینی شهر و ایستگاه های تشخیص و غربالگری در منطقه پنج اصفهان انجام می شود.
به گفته ی فرمانده گروه ۴۴ توپخانه نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی این فعالیت ارتش در مناطق کم برخوردار استان همچون قهجاورستان، دیزچه نیز انجام شد و از شهروندان تب سنجی صورت گرفت. 
سرهنگ میهن دوست افزود: رزمایش مقابله با ویروس کرونا به صورت خودجوش در حال انجام است و بر اساس درخواست مسئولان شهری عملیات گندزدایی و ضد عفونی در ادارات و مراکز انجام می شود. 
وی در پاسخ به این سوال که در داخل پادگان چه اقداماتی برای حفظ سلامتی سربازان و کارکنان ارتش انجام شده است افزود: سربازان در هنگام ورود به پادگان تب سنجی می شوند؛ و به تمامی پرسنل ماسک داده شده است. 
سرهنگ میهن دوست همچنین از ضد عفونی روزانه سه مرتبه آشپزخانه پادگان خبر داد و افزود: خودروها و قسمت های پادگان از ابتدای شیوع کرونا مرتب ضد عفونی می شوند. 
فرمانده گروه 44 توپخانه گفت: بیمارستان 577 ارتش یکی از مجهز ترین بیمارستان هاست و در زمینه کادر درمانی مشکلی نداریم و حتی مردم عادی نیز برای درمان به این بیمارستان مراجعه می کنند. 

انتهای پیام / س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.