بارش های رگباری استان اصفهان را فرا می گیرد

کارشناس پیش بینی هوای استان اصفهان گفت: با توجه به ناپایداری های جوی افزایش ابر، وزش باد به نسبت شدید و بارش های رگباری همراه با رعد و برق در بسیاری از مناطق استان اصفهان پدیده غالب است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،ابراهیم هنرمند کارشناس پیش بینی هوای استان اصفهان با بیان اینکه ناپایداری‌های جوی در ۲۴ ساعت ادامه دارد، اظهار کرد: افزایش ابر، وزش باد به نسبت شدید و بارش‌های رگباری همراه با رعد و برق در بسیاری از مناطق استان پدیده غالب است.

او افزود: بارندگی‌ها با شدت بیشتری نیمه شمالی، مناطق شرقی و تا حدی مرکز استان را فرامی گیرد.

کارشناس پیش بینی هوای استان اصفهان با بیان اینکه روز شنبه شرایط برای تداوم بارش‌ها در استان فراهم خواهد بود، اضافه کرد: بارش رگبار، تگرگ و جاری شدن روان آب در نیمه غربی، شمال شرق و جنوب پیش بینی می‌شود، از این رو احتمال اختلال در تردد شهری و جاده‌ای در این مناطق در ساعات عصر و شب وجود دارد.

هنرمند با اشاره به کاهش دو تا سه درجه‌ای دما در ۲۴ ساعت آینده، گفت: چوپانان با دمای ۲۸ درجه سانتی گراد بالای صفر و بویین میاندشت با دمای دو درجه زیر صفر به ترتیب گرمترین و سردترین مناطق استان خواهند بود.

او ادامه داد: بیشینه دما در کلانشهر اصفهان امروز به ۲۰ درجه سانتی گراد بالای صفر و کمینه دما صبح فردا به ۱۰ درجه سانتی گراد بالای صفر می‌رسد.

هنرمند با اشاره به بارندگی‌ها در سطح استان اصفهان افزود: بارش‌های پراکنده‌ای صبح امروز از نطنز با میانگین چهار میلی متر، اردستان با میانگین ۱.۶ میلی متر و زرین شهر و فرودگاه با میانگین ۱.۲ میلی متر گزارش شده است.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.