سخنگوی سازمان آتش نشانی شهرداری تهران خبر داد؛

فوت یک کارگر به علت ریزش آوار در بلوار ابوذر

ملکی از فوت یک کارگر بر اثر ریزش آوار ساختمان در حال ساخت در بلوار ابوذر خبر داد.

جلال ملکی سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه حوادث و انتظامی گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، اظهار کرد: در ساعت ۱۳:۴۶ ظهر امروز یک مورد حادثه ریزش آوار در یک ساختمان در حال ساخت در بلوار ابوذر بعد از پل دوم به سامانه ۱۲۵ سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران اعلام شد و بلافاصله ۲ ایستگاه آتش نشانی به محل حادثه اعزام شدند.

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران گفت: آتش‌نشانان مشاهده کردند که در طبقه منفی یک، یک ساختمان در حال ساخت کارگران در حال کار بر روی یک دیواره بتنی قدیمی از ساختمان قبلی بودند که به یکباره بخشی از ساختمان تخریب شده بود.

او گفت: آتش نشانان با حضور در محل حادثه متوجه شدند که یک کارگر حدودا ۲۳ ساله از اتباع افغانستانی در زیر قطعات بتن گرفتار شده است.

فوت یک کارگر به علت ریزش آوار در بلوار ابوذر

ملکی بیان کرد: آتش نشانان پس از ایمن سازی‌های لازم موفق شدند که کارگر را از زیر آوار خارج کنند و او را برای انجام کارهای درمانی به عوامل اورژانس تحویل دادند.

فوت یک کارگر به علت ریزش آوار در بلوار ابوذر

سخنگوی سازمان آتش نشانی شهرداری تهران گفت: در معاینات مشخص شد که فرد مذکور به دلیل شدت جراحات وارده جان خود را از دست داده است.

ملکی تصریح کرد: در ساعت ۱۴:۲۱ محل حادثه برای بررسی بیشتر به مسئولان مربوطه و مالک تحویل داده شد.

انتهای پیام/

برچسب ها: آتش نشانی ، کارگر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار