لغو کامل تردد اتوبوس‌های شهری

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری کرمانشاه با اشاره به لغو کامل تردد اتوبوس‌های شهری گفت: در حال حاضر ناوگان تاکسیرانی کرمانشاه نیز با ۳۰ درصد ظرفیت فعالیت می‌کنند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، محسن ارجمندی گفت: با توجه به شیوع ویروس کرونا در استان‌ها تمهیدات لازم در پایانه‌های مسافربری شکل گرفته است و بلافاصله بعد از اعلام شیوع ویروس کرونا با همکاری هلال احمر و دانشگاه علوم پزشکی ایستگاه سلامت جهت پایش و تست‌های اولیه تب سنجی در ترمینال شهید کاویانی راه‌اندازی شد.

او عنوان کرد: در راستای مبارزه با این بیماری ضدعفونی وسائل حمل و نقل عمومی در پایان و قبل از هر سفر انجام می‌شود و زباله‌های طول سفر طی مراحل کاملا بهداشتی جمع‌آوری و بعد گندزدایی جهت تحویل به سازمان پسماند آماده می‌شود.

ارجمندی با اشاره به کنسل شدن سفر به استان‌های پرخطر افزود: تمامی سفر‌های خروجی و ورودی از استان‌های پرخطر مانند گیلان، مازندران، قم و اصفهان کنسل شده است.

او بیان کرد: پایانه‌های مسافربری بین شهری در کرمانشاه در حال حاضر با ۲۰ درصد ظرفیت در حال خدمت‌رسانی به مسافران است و در این راستا تابع تصمیمات مقامات در استان هستیم.

ارجمندی گفت: یکی از مهمترین عوامل موثر در شیوع این بیماری بحث تردد افراد و به ویژه استفاده از حمل و نقل عمومی است و اگر تردد‌ها محدود شود، عامل موثری در پیشگیری از این بیماری خواهد بود.


انتهای  پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.