قابلیت جدید اینستاگرام؛ انتقال لایو‌ها به سرویس IGTV

اینستاگرام در مسیر بهره‌وری بیشتر IGTV خود، لایو‌های کاربران را به این سرویس منتقل می‌کند.

انتقال لایو‌های اینستاگرام به IGTV، قابلیت جدید اینستاگرامبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، سرویس پخش زنده یا همان لایو اینستاگرام در سال ۲۰۱۶ راه‌اندازی شد، اما مدتی طول کشید تا همه کاربران از آن استفاده کنند. این شرکت می‌گوید استفاده از لایو اینستاگرام در آمریکا به بیش از ۷۰ درصد کاربران رسیده است در نتیجه برای تماشا کردن و ذخیره کردن این ویدیو‌ها قابلیت‌های جدیدی به آن اضافه خواهد شد. پس از اولین آزمایش‌ها، اینستاگرام برای همه کاربران در جهان این امکان را فراهم کرده است تا بتوانند با استفاده از رایانه شخصی خود، لایو‌ها را تماشا کنند و برای مخاطب خود کامنت بگذارند. اکنون، اینستاگرام در حال آزمایش یک دکمه تازه تهیه شده در این سرویس است که به کاربران اجازه می‌دهد، ویدیوی زنده خود را پس از اتمام آن به صورت مستقیم به سرویس IGTV اضافه کنند. با این دکمه، کاربران می‌توانند یک پیش‌نمایش از ویدیوی خود را در فید اصلی اینستاگرام خود هم اضافه کنند. گفتنی است، کامنت‌ها و استیکر‌های سؤال به قسمت IGTV اضافه نخواهند شد.


بیشتر بخوانید: پست‌های قابل خرید، جدیدترین قابلیت اینستاگرام برای کمک به رستوران‌ها


ویدیو‌های لایو پس از ۲۴ ساعت منقضی می‌شوند و کاربران برای دسترسی دوباره به آن‌ها با مشکل مواجه می‌شدند. اگرچه همیشه راهی برای ذخیره کردن محتوای شما وجود دارد، اکثر مردم آن را در IGTV یا جا‌های دیگر بارگذاری نکرده‌اند. یک دکمه می‌تواند بارگذاری ویدیو‌ها در IGTV را به گزینه‌ای جالب تبدیل کند؛ که نه تنها به بینندگانی که لایو را از دست دادند بلکه به اینستاگرام کمک می‌کند تا IGTV را به یک رقیب محتوا با فرم ویدیو‌های طولانی یوتیوب تبدیل کند. ناگفته نماند که برای رقابت با یوتیوب، این سرویس به محتوای بیشتری نیاز دارد و لایو‌ها یک راه سریع برای محبوبیت بیشتر سرویس IGTV خواهند بود.

این شرکت بر IGTV تمرکز دارد. اینستاگرام به تازگی برنامه مستقل IGTV خود را به‌روزرسانی کرده است تا بهتر تولیدکنندگان محتوا را ارتقا دهد و این قابلیت را به این سرویس اضافه کرده است تا این تولیدکنندگان بتوانند ویدیوی خود را در استوری خود به نمایش بگذارند. به‌روزرسانی اخیر اینستاگرام به این سرویس کمک خواهد کرد تا IGTV محتوای بیشتری داشته باشد و کاربران بتوانند در زمان فرنطینه محتوای بهتری را مشاهده کنند.

انتقال لایو‌های اینستاگرام به IGTV، قابلیت جدید اینستاگرام

این شرکت همچنین به کاربران اجازه داده است تا از طریق رایانه شخصی خود به پیام‌های شخصی دسترسی داشته باشند و این یک نشانه دیگر است که اینستاگرام قصد دارد نسخه رایانه‌ای سرویس خود را به اپلیکیشن گوشی‌های خود، نزدیک‌تر کند. تمام اقدامات اخیر اینستاگرام از ماه گذشته تا به حال مانند بیشتر کردن محتوای IGTV و دسترسی‌های بیشتر از طریق رایانه شخصی به این دلیل بوده تا اطمینان حاصل شود که همه وجوه اپلیکیشن اینستاگرام به صورت هم‌راستا کار می‌کنند تا این شبکه احتماعی به راحتی ارتقا پیدا کند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.