فرمانده نیرو‌های هوایی ارتش:

قدرت رزم، شناسایی و اجرای مأموریت‌های هوایی نیرو‌های مسلح ارتقاء خواهد یافت

نصیرزاده گفت: با افزوده شدن پهپاد‌های ساخته شده قدرت رزم، شناسایی و اجرای مأموریت‌های هوایی نیرو‌های مسلح ارتقاء خواهد یافت.

به گزارش  خبرنگار دفاعی امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، امیر سرتیپ عزیز نصیرزاده فرمانده نیروی هوایی ارتش در مراسم تحویل دهی انبوه هواپیما‌های بدون سرنشین رزمی شناسایی و هدف به ارتش جمهوری اسلامی ایران که با حضور وزیر دفاع در سازمان صنایع هوایی وزارت دفاع انجام شد با تبریک روز ارتش و آرزوی سلامتی برای مدافعین سلامت کشور اظهار کرد: راهبرد امروز نیروی هوایی ارتش به کار گیری و گسترش استفاده از هواپیما‌های بدون سرنشین در کنار هواپیما‌های با سرنشین است.

او با تقدیر از تلاش متخصصان صنعت هوایی وزات دفاع و کشور که در سال جهش تولید گام مهمی در اعتلای قدرت بازدارندگی هوایی کشور برداشتند افزود: ارتقا، بومی سازی و تولید هواپیما‌های بدون سرنشین یک دستاورد مهم و موثر در حوزه هوایی به شمار میرود و این هواپیما‌ها در حمل، قدرت شناسایی، رزمی، اتولندینگ و اتوتیکاف بسیار پیشرفته و به روز هستند.

امیر سرتیپ نصیر زاده تصریح کرد: دستاورد‌های هوایی در حوزه هواپیما‌های بدون سرنشین و پهپاد، توان رزم و انجام مأموریت‌های ما را به شدت افزایش خواهد داد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار