واکنش امیر دریادار سیاری به خبرسازی رسانه‌های معاند درباره زمان شیوع کرونا در ایران

معاون هماهنگ کننده ارتش گفت: متاسفانه برخی رسانه‌های معاند با تغییر در کلمات و جابجایی واژه‌ها سعی در سوءاستفاده دارند و برخی رسانه‌ها نیز به تبع رسانه‌های مذکور خبر نادرست آنها را توسعه دادند.

به گزارش  حوزه دفاعی امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان،  امیر دریادار حبیب‌الله سیاری رییس ستاد و معاون هماهنگ کننده ارتش، ضمن رد برخی نقل قول‌ها از وی مبنی براینکه ارتش، ۲۹دی سال گذشته از شیوع کرونا در ایران مطلع شده، اظهار کرد: منظور از تاریخ مذکور، شیوع ویروس کرونا در خارج از کشور بوده که متاسفانه برخی رسانه های معاند با تغییر و جابجایی و حذف برخی کلمات، سوءاستفاده کردند و برخی رسانه‌ها نیز به تبع رسانه های مذکور خبر را توسعه دادند و ناخواسته اخبار آنها را منتشر کردند.

او افزود: در حالی که بنده به صورت روشن عرض کردم که ارتش با رصد لحظه‌ای از وضعیت بهداشت جهانی و اطمینان از شیوع کرونا در چین، اقدامات خود را در داخل کشور و به ویژه پادگان‌ها برای پیشگیری آغاز کرد و این با آنچه از قول من منتشر شده کاملا متفاوت است.

امیر دریادار سیاری خاطرنشان کرد: ارتش جمهوری اسلامی ایران همیشه و همواره همه تهدیدات و تحولات را رصد می کند که این نشانه هوشمندی سامانه های اطلاعاتی ارتش از جمله سامانه بهداشت و درمان ارتش در رصد و پیش بینی های لازم است.

معاون هماهنگ کننده ارتش با بیان اینکه بنده و ارتش مسئول اعلام شیوع بیماری در کشور نیستیم، افزود: کاری که ما کردیم یک پیش بینی و پیشگیری عقلانی بود تا با این ویروس مهاجم قبل از ورود به کشور آمادگی های لازم را در ارتش ایجاد کنیم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۷
در انتظار بررسی: ۰
Germany
ناشناس
۱۰:۵۳ ۳۰ فروردين ۱۳۹۹
چه لزومی داشت که شما بگوئید ما از ۲۹ دیماه ارتش را برای مهار کرونا آماده کردیم ؟
Iran (Islamic Republic of)
میلاد
۰۱:۰۶ ۳۰ فروردين ۱۳۹۹
جانم فدای ارتش جانم فدای سپاه جانم فدای رهبر عزیزم .ارتش فدای ملت ملت فدای ارتش.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۳۳ ۳۰ فروردين ۱۳۹۹
حدا حفظتون کنه
Iran (Islamic Republic of)
یک ایرانی
۲۳:۲۰ ۲۹ فروردين ۱۳۹۹
سلام من سخن ایشونو مقداریشو گوش دادم بله ماییکه میدانیم بیگانگان بد ایرانو میخوان معنی و مفهوم سخن سردارو درک میکنیم ولی بجا و منطقی است با این اوضاعی که هر بی سروپایی دنبال کوچکترین فرصت برای پخش شایعه است کمی در نوع سخن گفتن دقت کنیم تا لجن پراکنان خودی و غیر خودی فرصت شایعه و چرندیاتو بدست نیارند... خسته نباشید سردار شما افتخار یک ملت هستید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۱۳ ۲۹ فروردين ۱۳۹۹
ارتش پیش بینی کرد اما متاسفانه دولت این پیش بینی را نکرد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۱۲ ۲۹ فروردين ۱۳۹۹
ارتش با رصد لحظه‌ای از وضعیت بهداشت جهانی و اطمینان از شیوع کرونا در چین، اقدامات خود را در داخل کشور و به ویژه پادگان‌ها برای پیشگیری آغاز کرد. کاری که دولت نکرد.
Netherlands
ناشناس
۲۱:۵۰ ۲۹ فروردين ۱۳۹۹
دفیقا فرمودند داخل ایران
آخرین اخبار