وزیر آموزش و پرورش:

کنکور هفته سوم تیر برگزار خواهد شد

حاجی میرزایی گفت: پس از برگزاری امتحانات نهایی نیازمند ۳ هفته فرصت برای برگزاری کنکور سراسری هستیم که با این وجود آزمون به هفته سوم تیر موکول می‌شود.

به گزارش خبرنگار حوزه آموزش و پرورش گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان، محسن حاجی میرزایی وزیر آموزش و پرورش با حضور در برنامه گفتگوی ویژه خبری اشاره به اینکه کرونا مخاطرات زیادی برای همه جوامع ایجاد کرده است، اظهار کرد: حدود ۱/۵ میلیارد دانش آموز با وقفه آموزشی مواجه شدند که ما هم مستثنی نبودیم و با تلویزیون وارد عمل شدیم.

او ادامه داد: با توجه به شرایط نیازمند سامانه‌ای بودیم تا شرایط کلاس واقعی را در فضای مجازی شکل دهیم و شبکه شاد راه اندازی شد.

وزیر آموزش و پرورش با اشاره به اینکه تا قبل از شبکه شاد حدود ۷۵ درصد از محتوای آموزشی تدریس شده بود، گفت: ابتدا دانش آموزان ارزیابی می‌شوند و بعد از آن باقی مانده دروس تدریس می‌شوند.

۹/۵ میلیون نفر در شبکه شاد ثبت نام کردند

حاجی میرزایی با بیان اینکه حدود ۱۱۲ هزار مدیر و ۵۰۰ هزار معلم در سامانه شبکه شاد شروع به کار کردند و در طول ۳-۴ روز اخیر ۹۶ میلیون فایل مبادله شد،گفت: حدود ۹/۵ میلیون نفر در شبکه شاد ثبت نام کردند و ۷ میلیون کاربر فعال در شبکه داریم همچنین یک میلیون و ۷۰۰ هزار کلاس درسی در این شبکه داریم و  بیش از ۲۳۴ هزار پیام هم میان دانش آموز و معلم در شبکه شاد مبادله شده است.

وزیر آموزش و پرورش درباره بازگشایی غیرمتمرکز مدارس اطهار کرد: اشکالات بسیاری برای بازگشایی مدارس به طور منطقه ای وجود دارد ضمن آنکه ۳۰ درصد معلمان ما بین محل زندگی و کار در رفت و آمد هستند، هر منطقه ای که مدارس امکان بازگشایی داشته باشند، پروتکل وزارت بهداشت باید رعایت شود و این در حالی است که در بسیاری از کلاس ها امکان فاصله گذاری اجتماعی وجود ندارد.

او بیان کرد: براساس بررسی‌ها در تمام دنیا مدارس اولین جایی است که تعطیل و آخرین جایی است که بعد از شرایط بحران و اضطرار باز می‌شود چراکه رفت و آمد مدارس تاثیر بسیار در جلوگیری از انتقال دارد بنابرابن براساس تصمیم ستاد ملی کرونا، تا اطلاع ثانوی مدارس بسته خواهد بود.

وزیر آموزش و پرورش درباره برگزاری آزمون‌های پایان سال اظهار کرد: تابع سیاست‌های وزارت بهداشت هستیم، اولویت اصلی ما برگزاری آزمون‌هاست و سهم معلمان را در آزمون‌ها افزایش می‌دهیم، چون پنج ماه ابتدای سال را با دانش آموزان کار کرده‌اند و ارزیابی از آن‌ها دارند، به آزمون هم نمره اختصاص داده خواهد شد.

او ادامه داد: تاکید داریم امتحان نهایی به طور حضوری باشد و پروتکل‌های وزارت بهداشت را لحاظ خواهیم کرد البته اگر پروتکل‌های سخت گیرانه‌تر وزارت بهداشت لحاظ شود، امتحانات غیرحضوری برگزار می‌شود و این آمادگی وجود دارد.

تا اطلاع ثانوی مدارس بسته خواهد بود

وزیر آموزش و پرورش گفت: دانش آموزان پایه دوازدهم به جهت حساسیت برای ما اهمیت ویژه دارند، بخش عظیم محتوای آموزشی قبل از سال جدید تدریس می‌شود با این حال بعد از پایان اردیبهشت ۳ هفته برای برگزاری آزمون نهایی داریم و بعد از آن نیازمند سه هفته فرصت برای برگزاری کنکور هستیم که هفته سوم تیرماه می شود.

او با اشاره به اینکه به عنوان یک پدر به دنبال محیط مناسب برای آموزش هستیم، گفت: معلمان و مدیران موظف به عضویت در این شبکه هستند، همچنین برای دانش آموزانی که امکان عضویت تدارند، تمهیداتی داریم از جمله  از تلویزیون محلی و بسته های آموزشی استفاده خواهیم کرد.

وزیر آموز و پرورش درباره کمک بنیاد مستضعفان برای کمک به دانش آموزان نیازمند گفت: در شرایط فعلی  اطلاعات دقیقی نداریم که چه افرادی دچار مشکل می‌شوند و بعد از جمع‌آوری اطلاعات  تصمیم گیری می‌کنیم.

حاجی میرزایی با تاکید بر اینکه هیچ برنامه‌ای جایگزین آموزش حضوری نمی‌شود، بیان کرد: در شبکه شاد کانال‌های انجمن اولیا و مربیان، تربیت بدنی و سلامت و کانون پرورشی و فرهنگی در نظر گرفتیم تا جریان تربیتی تعطیل نشود. همچنین نکته قابل توجه این شبکه مشارکت فعال خانواده‌ها در جریان آموزش است.

وزیر آموزش و پرورش با اشاره به اینکه فیلم‌های آموزشی ۹ میلیون بار دانلود شده است، گفت: این استقبال نشان از خلاقیت معلمان و عملکرد مناسب آنهاست. همچنین معلمی که با آیلاند معروف شد نشان از علاقه و تعهد به حرفه‌اش بود که با ۴۷ سال سابقه کاری برای آموزش دانش آموزان وارد فضای مجازی شد.

امکان نظارت بر آموزش های مجازی با راه اندازی شبکه شاد

او ادامه داد: اطلاعات در آموزش‌های مجازی غیر از شبکه شاد امکان نظارت نداشت، اما در این شبکه نظارت داریم همچنین ممکن است بعد از فروکش کردن کرونا در برهه زمانی دیگر با این مشکل مواجه شویم بنابراین باید از حالا در این شبکه آمادگی لازم را کسب کنیم.

حاجی میرزایی با بیان اینکه امکان ذخیره کردن فایل‌های آموزشی در شبکه شاد وجود دارد، گفت: معلم مسئول آموزش دانش آموزان است و با توجه به شرایط فعلی بستر آموزشی در فضایی فراهم شد که سعی کردیم بستری آرام و ایمن برای معلمان باشد.

وزیر آموزش و پرورش با اشاره به اینکه همه مشمولان باید به عضویت این شبکه در بیایند تا متناسب با آن کار را پیش ببریم، تصریح کرد: در آینده این سامانه پیش بینی شده است که معلمان تدریس‌های خود را با یکدیگر و دانش آموزان دیگر به اشتراک بگذارند که این موضوع در شناسایی افراد خلاق موثر است و حتی می‌تواند منفعت اقتصادی داشته باشد.

رفع تدریجی مشکلات شبکه شاد

او اظهار کرد: به دلایلی مشکلاتی در شبکه شاد وجود دارد که اتاق تلفنی برای آن در نظر گرفتیم تا پاسخگو باشد، برخی اشکالات مانند نصب برنامه تحت وب و سیستم عامل ios وجود داشت که به تدریج رفع شد و هر روز سوالات پرتکرار بررسی و پاسخ‌های آن داده می‌شود.

وزیر آموزش و پرورش افزود: تیم فنی از بهترین‌های ایران اطمینان دادند تا مشکلات شبکه رفع شود و تاکنون این وعده محقق شد. همچنین به ما وعده دادند تا بازگذاری برنامه در این شبکه از نرم افزار خارجی مشابه سریعتر است.

حاجی میرزایی با تاکید بر اینکه هیچ شبکه‌ای در کشور تاکنون این حجم بازدید و کاربر نداشته است، گفت: برای ما امنیت اطلاعات خانواده مهم است و مجموعه اطلاعات صرفا در بانک اطلاعاتی آموزش و پرورش قرار دارد و نگرانی بابت حفظ اطلاعات نیست در واقع یکی از دلایل ایجاد پیام رسان اختصاصی همین امنیت اطلاعات بوده است.

کمک دولت به موسسان مدارس غیردولتی

حاجی میرزایی درباره بازپس گیری شهریه مدارس غیردولتی، گفت: برای مدارس غیردولتی هزینه دریافت می‌شود که یکی در برابر خدمات آموزشی و دیگری برای فعالیت‌های فوق برنامه است که درباره آموزش آن‌ها متعهد به خدمات هستند. همچنین برای کمک به موسسات غیردولتی دولت آن‌ها را به عنوان یکی از مشاغل تحت پوشش شناسایی کرد.

وزیر آموزش و پرورش درباره نحوه تامین هزینه های اینترنت با توجه به گلایه های موجود بیان کرد: در ستاد عالی مبارزه با کرونا طرح موضوع کردیم تا با توحه به اینکه این روس آموزش مجازی جایگزین آموزش رسمی است، هزینه اینترنت رایگان باشد و بعد از طرح موضوع تلاش های خود را در این زمینه به کار گرفتیم تا شرایط را برای کاربران را تسهیل کنیم.

حاجی میرزایی تاکید کرد: رایگان بودن اینترنت تصویب شده است و برای تامین منابع مورد نیاز آن باید تصمیم گیری شود.

انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۸۶
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
فرید
۱۳:۵۵ ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۹
همیشه فکر میکردم بچه های نسل جدید چقدر مورد ظلم هستن که حق ندارن با خودشون تو مدرسه گوشی موبایل ببرن الان از خودم میپرسم این اپ شاد رو مگه تو گوشی استفاده نمی کنند؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۲۸ ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۹
چرا هیچ خبری از زمان برگزاری کنکور نمیشه،،،داریم سکته میکنیم به خدا
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۱۵:۴۴ ۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۹
پیکیری کنید.
Iran (Islamic Republic of)
پویا
۱۷:۵۱ ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۹
دو ماه نرفتیم مدرسه و فقط کنکور رو یک هفته و نیم میندازن عقب عجب تصمیم فوق العاده ای
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۱۱ ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۹
سلام من یه دختر روستایی هستم که بدون هیچ امکاناتی دارم درس میخونم وسال دوم کنکورم هست من چون هیچ امکاناتی و خیلی از کتابا چون معلمی نداشتم به زور تا شهر میومدم کلاس برمیگشتم ولی بخاطر کرونا همینم از دست دادم لطفا یکم به فکر بقیه هم باشیدشما فقط یک هفته کنکور عقب انداختید
Iran (Islamic Republic of)
هدیه
۲۰:۰۰ ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۹
دانش اموزای عزیز بدون قصد هیچ توهینی فقط قسمتی از توضیحات ویکی پدیا رو درباره ی وزیر اموزش پرورش کپی پیست میکنم:
از بدو شروع فعالیت او در این وزارتخانه،انتقادات زیادی به او به خصوص از سوی معلمان وارد بوده است.عدم تعهد ایشان به معلمان و عدم تلاش در جهت بهبود وضعیت منزلتی و معیشتی معلمان او را به بی کفایت ترین وزیر آموزش و پرورش بعد از انقلاب تبدیل کرده. [۱][۲][۳]

.
دیگه حرفی باقی میمونه؟واسه چی انقدر حرص میخورین
صدای ما به هرحال به هیچ جا نمیرسه
Iran (Islamic Republic of)
mahdi
۲۳:۵۵ ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۹
سلام.وزیر محترم میگن کنکور هفته سوم تیر ولی چرا سازمان سنجش اعلام نمیکنه؟؟؟من خودم کنکوری هستم و با اینکه سرباز بودم و تازه تموم شدم از درس خوندن چشام دیگه یک متری هم نمیبینه و روزی 20 ساعت درس میخونم ولی اقای وزیر و اقای مسولان سازمان سنجش یکبار برای همیشه خدارو بالا سرتون ببینید و قشنگ و واضح برا کنکور وقت تعیین کنید دیگه تموم بشه اینهمه حرف و حدیث.یا علی
Iran (Islamic Republic of)
آرمان
۲۲:۲۰ ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۹
وزیر نظر سنجی بگیر ببینم آیا ۹۰درصد کتابا تموم شده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۴۸ ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۹
انشالله که این کنکور حذف بشه همه راحت بشن،،،درد دانش آموزا علاوه بر کنکور ،،کرونا هم اضاف شد،،،،ینی یه قلب کوچیک چقدر میتونه رنج و استرس رو تحمل کنه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۵۸ ۱۹ خرداد ۱۳۹۹
کنکور برداشته بشه بی عدالتی دامن ماهایی که پارتی نداریم،گرفته میشه.
همین الانم خیلی بدبختی داریم،خوابگاهی،روستایی،بی پولی ،فقر، بی انگیزگی....
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۱۸ ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۹
< اقای مسؤل > قبل کرونا میگفتید دانش آموزان دوازدهم باید تا 31 اردیبهشت به مدرسه بیان واجباریه و درس هست ،اگر نبود بشینید به دیوار کلاس نگاه کنید...الانم میگید قبل عید که اونم یک ماه کامل تعطیل شد درس ها تقریبا تموم شده بعد عید معمولا مرور میکنن .....حتما نخونده هارو مرور میکنن تورو خدا بسه ، حیف به این حقوق که میگیرید کل سال تعطیله .
Iran (Islamic Republic of)
علی
۱۶:۱۶ ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۹
من تو هنگم چطور المپیک با اون همه اقتدار بیش از یکسال عقب افتاده بعد کنکوری که فقط خون مردمو تو شیشه میکنه فقط یک هفته ؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۴۵ ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۹
اعضای باشگاه خبرنگاران میبینی که ۹۹درصد نظرات مخالف این تصمیم هستن اقای وزیر ما دانش اموزا رو که هیچ وقت ندید این نظرات بهشون برسون شااااایدددد یه تجدید نظری شد ....میخواید کنکور برگزار کنند که بگن بله ما تونستیم با یه هفته تاخیر با این شرایط کنکور برگزار کنیم ...چه بلایی سر دانش اموز میاد دیگه مهم نیست فقط مهم اینکه وزیر بیاد بگه ما تونستیم ...اره میتونید ولی به چه قیمتی به قیمت اینده و جان جوانان این کشور؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۰۰ ۱۹ خرداد ۱۳۹۹
خدایی با اینکه کنکوری نیستم،ولی باهات موافقم
Iran (Islamic Republic of)
مهند علی
۰۵:۰۰ ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۹
برای این همه تعطیلی و عقب افتادگی درسی فقط دو هفته تعویق کنکور؟!!!آخه رو چه حسابی.فقط میخوایین ماست مالی کنین مدارس و کنکور رو.کنکور باید با این وضع حداقل تو شهریور باشه.حاجی بابایی وزیر زمان احمدی نژاد از این ها خیلی بیشتر به فکر بچه ها بود.
Iran (Islamic Republic of)
کنکوری
۰۱:۲۳ ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۹
دوستان به نظرم نظرات مرتبط با کنکورو توی سایت سازمان سنجش بگذارید.
اینجا هیچ کسی نمی بینه که بخواد اتفاقی بیوفته
Iran (Islamic Republic of)
زهرا
۲۲:۱۹ ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۹
به نظر من باید کنکور موقع خودش انجام بشه اخه اگر هر موقع دیگه عقب بیوفته سال تحصیلی سال بعد هم عقب نیفته و در دانشگاه ها اختلال ایجاد میشه و تمامی دانشجو های امسال یه ترم عقب میوفته امیدوارم هیچ اتفاقی برای عقب افتادن کنکور نشه و انشالله به امید پروردگار و با رعایت بهداشت مردم کرونا رو شکست می‌دهیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۴۱ ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۹
مگه جون انسان مهم نیست
Iran (Islamic Republic of)
بدبخت ایرانی
۲۰:۲۲ ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۹
جناب وزیر هیچکس نفهمید اون 90h درصد گفته شده کی گفته شد حتما ما که خواب بودیم معلما بیدار بودن درس میدان . داریم میمیریم از استرس خیلی از خانواده ها کرونا گرفتن.شرایط خونه جای مطالعه نیست . مگه نگفتید عقب میفته . آخه این چه وضعشه فقط به فکر پول خودتی میخواهی ما رو به کشتن بدی؟ اصلا با استرس نخوندم و آلوده بودن محیط ميشه تست زد سر جلسه؟ ميشه امتحان داد؟ واقعا براتون متاسفم
Iran (Islamic Republic of)
مهدی
۱۶:۵۸ ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۹
دست مریزاد داره این تصمیم اینقدر با تدبیر و درایت بود که اینده شغلی چند صد هزار کنکوری را به بازی میگیره.اقای وزیر اگه بچه خودتون هم کنکور داشت همچین تصمیمی میگرفتید؟؟!!!
Iran (Islamic Republic of)
امیر
۱۶:۳۹ ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۹
اگر فرزندان خورتون هم بودند می گذاشتید توی این شرایط کنکور بدهند؟؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۳۲ ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۹
کنکور باید بیوفته مردااااااااددد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۲۷ ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۹
اصن کرونا هم در نظر نگیریم قبلش کلی برا الودگی تعطیل بودیم چطوری واقعا با خیال راحت میخواین همه چیو طبق روال برگزار کنین
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۲۵ ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۹
اصن به ایننظرات نگاه کنین هیچ کس موافق نیست توروخدا اگ این پیامارو میبینین به گوش مسیولین برسونین کنکور باید عقب بیوفته
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۲۳ ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۹
واقعا خیییییییییلی بدن ..... کی به فکر ماس .... ما واقعا اوضاعمون داغونه درسای 12 امو یاد نگرفتیم همه کتابخونه ها و اردو مطالعاتیا بستس اونوقت چرا میخوان کنکورو باز با فقط یه هفته تغییربرگزار کنن...تورو خدا مارمدرک کنین.....کنکورو بندازین مرداد خواهش میکنم...
Iran (Islamic Republic of)
احمدعلی یاری
۱۵:۵۴ ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۹
مگه رییس جمهور نگفت که تا هر زمان که تعطیل بودن دانش آموزان از اون طرف به سال تحصیلی به همون مقدار اضافه میشه؟وقتی نمیشه به حرف رییس جمهور یه کشور اعتماد کرد چه انتظاری از وزیرش دارین.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۴۳ ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۹
تورو خدا کنکور ارشد رو تعویق بندازید و بذارید مرداد،
بخدا با این وضع اصلا نمیشه درس خوند.
افسرده ایم دیگه...........
کتابخونه ها هم که تعطیله...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۰۹ ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۹
جالبه المپیک یک سال عقب افتید ولی کنکور عقب نیوفتید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۴۳ ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۹
کاش کنکور ارشد 99 رو بندازن مرداد
Iran (Islamic Republic of)
Emad
۰۹:۴۰ ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۹
این وسط همه چی مهمه جز دانش اموز ....
Iran (Islamic Republic of)
Emad
۰۹:۳۵ ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۹
انصافا با این همه مدت تعطیلی مدارس هنوزم تکلیف بازگشایی مدارس بلاتکلیفه معلوم نیس چند روز و هفته دیگه تعطیل هس یا نه حالا با این حال فقط یک هفته کنکور عقب میفته ...تموم نشدن کتاب ها و دوری دانش اموزان از فضای تحصیل و ... به کنار مهمتر از همه جان و سلامتی دانش اموزان هستش طرف میاد سر جلسه استرس خود کنکور یه طرف استرس مبتلا نشدن یک طرف در کدام فضای ایده ال ازمون بدهد دانش اموز میاد کنکور میده که اینده شو بسازه جالبه اینده سازی در فضایی که اینده دانش اموز رو به خطر میندازه ....بعید میدونم دانش اموزان به این تاریخ رضایت داشته باشند ...میگویند ۹۰درصد کتاب تدرس شده میگویند که از طرق اموزش مجازی اموزش رو پیش بردیم خیلی خب نظرسنجی بگذارید و رضایت دانش اموز رو نسبت به تاریخ کنکور و اموزش مجازی بسنجید بگذارید دانش اموز هم در مورد اینده خودش اظهار نظر کند اگرررر که دانش اموز مهم است
دانش اموزان عزیز اگر بخواهید کاری کنید باید پیام واحد داشته باشید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۰۷ ۱۹ خرداد ۱۳۹۹
واقعا خیلیا توی روستا هستن،فضای مججازیشون کجا بوده؟!
میگن فلان میلیون نفر شاد نصب کردن،بله نصب کردن،ولی کجا؟
اومدن شهر نصب کردن بعدش رفتن،توی همون روستا با اینترنت e,اونم با استفاده هم زمان چند میلیون دانش آموز...
با این شرایط فقر،باید ۶۰۰۰۰۰تومن بدیم،مودم بخریم که چی؟
که هیچ کس به فکر بچه روستایی های ،خوابگاهی نیست.
Iran (Islamic Republic of)
حامد
۰۳:۴۲ ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۹
فکر کنم با اومدن کرونا و آموزش مجازی درسامون هم جلو افتاده که میخوان دو روز زودتر کنکورو برگزار کنن.یکی نیست به وزیر آموزش پرورش بگه که اگه بچه خودت هم پشت کنکور بود بازم همین تصمیم رو میگرفتی؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۲:۵۱ ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۹
واقعا ديگه نميدونم چيبگم
الان بريد يه نظر سنجي بزاريد ببينيد ما دوازدهمي ها چند درصد مطالب رو ياد گرفتيم باور كنيد به ٥٠ درصد نميرسه من از وزيز ميخوام اگه به فكر ماست كنكور رو شهريور برگزار كنه من والدينم ميگن اگه اينجوري باشه نميزارم بري سر جلسه ميگن سلامتيت مهمه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۳۰ ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۹
خیلی جالبه ما این همه مدت قرنطینه بودیم بعد با یه امتحان دادن جون خودمونو به خطر بدیم
Iran (Islamic Republic of)
F
۰۱:۱۴ ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۹
به این اپ شاد میگید آموزش ، کلاس ... خواهر کوچولوی من اعصابش خورد میشه و همه اش من کمکش میکنم و اون وقت حقوقو یکی دیگه میگیره خب من تدریس کنم و خیلی خنده داره مجازی آزمون میگرن و سوال میکنن دانش‌آموز هم با تقلب می‌نویسه و عکسشو می‌فرسته و خبری از آموزش صحیح و یادگیری نیست و حالا اومدن داستان تعریف میکنن خیلی خنده داره نه واقعا خنده داره . آقا این چه وضعیه راه حل بهتری ندارین از این ور کرونا و از اون ور شما ، دیگه لطفاً از این کاراتون دست بردارین.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۰۹ ۱۹ خرداد ۱۳۹۹
شاد اینترنتشم عالیه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۰۹ ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۹
کنکوربایدحداقل 4هفته عقب بیفته مسئولین نشستن سرجاشون هردفعه یه چیزی میگن دیروزگفتن دهه سوم تیرامروزمیگن هفته سوم 1ماه پیش هم میگفتن 4تا6هفته عقب میفته
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
داداشی
۲۲:۳۷ ۳۱ فروردين ۱۳۹۹
واقعا متاسفم براتون که عدالت رو متوجه نیستین. کی 90 درصد درس دادین که ما ندیدیم؟ چرا دروغ میگین چرا عدالت ندارین شما چه مناطقی رو با چه مناطقی مقایسه میکنین واقعا. خدا نگذره از کسی که این همه اضطراب کنکور رو ایجاد کرده حالا تو این شرایط وحشتناک شما روحیه دارین درس بخونین اگه دارین منم دارم. من تو منطقه 3 درس میخونم جایی که با تهران و منطقه 1و2 خیلی فرق میکنه. با روش درس خوندن بچه های شما هم خیلی فرق داره وزیر محترم. الان اونقدر شرایط بحرانیه که کسی کنکورو نفهمه.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۱۰ ۱۹ خرداد ۱۳۹۹
منم دهم تجربی منطقه ایننرنتe
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۴۴ ۳۱ فروردين ۱۳۹۹
توروخدا صدای مارو ب مسئولین برسونین.کلی از درسامون مونده.همش استرس داریم.اصلا آماده نیستیم
Iran (Islamic Republic of)
سارا
۲۱:۰۴ ۳۱ فروردين ۱۳۹۹
وقتی شرایط خاص هست برای ما هم شرایط خاصی قرار بدن که آسیب نبینیم درس خواندن با کلاسهای آنلاین خیلی سخته و هر روز هم یه خبر برای کنکور میدن و اضطراب ما رو زیاد میکنن
Iran (Islamic Republic of)
علی
۲۰:۵۰ ۳۱ فروردين ۱۳۹۹
کنکور هم شده راه درامد آقای حاجی میرزایی . ب هر طریق باید این امتحان بی فایده انجام بشه
United States of America
من
۱۹:۳۹ ۳۱ فروردين ۱۳۹۹
جالبه اوایل جناب وزیر مصاحبه فرمودند که ۴ تا ۶ هفته برنامه مدارس عقب میفته،واقعا ایران جای ترسناکیه،کجا رفت این چند هفته؟فقط این وسط کنکوریای بیچاره خار دارن؟با این شدت استرس و نیمه کاره موندن کلاسا ما دقیقا میخوایم بریم چیو جواب بدیم؟خیلیا توی خانوادشون مبتلا و فوتی داشتن و مدت طولانی از درس خوندن جاموندن،اونا چی؟مثل همیشه فقط ماست مالی میکنین
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۳۰ ۳۱ فروردين ۱۳۹۹
مگه نگفتن بیس روز بعد امتحانات نهایی خب اینکه الان دوباره مث سال قبل شد که ....فراموشی چه قدر زیاد شده اخیرا....جبران دو ماه تعطیلی عملا شد هیچ ...تازه بعضی مدارس زود تر از موعد مقرر دارن دروسو تموم میکنن ...
United States of America
ناشناس
۱۶:۴۷ ۳۱ فروردين ۱۳۹۹
طبق مصاحبه ای که گفته سه هفته امتحان نهایی برگزار میشود از اول خرداد سه هفته بعد کنکور سراسری برگزار میشه که روز۱۲ تیر انجام میشود انگار قراره دو روز زودتر برگزار کنند کنکور
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۴۵ ۳۱ فروردين ۱۳۹۹
سلام خسته نباشیداین بود برنامه ریزی برای امتحانات نهایی وکنکور سراسری .مادوازدهمی چه گناهی کردیم که قربانی تصمیمات نسجنیده مسولین شویم.قرار بود 4 تا6 هفته به زمان تحصیلات اضافه شود .پس کو کجا رفت؟؟؟؟؟
France
سحر
۱۶:۲۲ ۳۱ فروردين ۱۳۹۹
صدای مارو به مسولین برسونین و نذارین که امثال ایشون که وضع مالی شون بهتره و مافیای کنکور به هدف شومشون برسن. شما بایددد عدالت آموزشی رو برقرار کنین. نذارین زندگی ما بازیچه ی سود مالی مافیای کنکور شه.
Iran (Islamic Republic of)
محمد مقدم راد
۱۶:۱۹ ۳۱ فروردين ۱۳۹۹
تو این سال تحصیلی همش تعطیل بودیم ،اونوقت کی ۹۰درصد از درس ها رو یاد گرفیم؟؟؟؟روچه حسابی؟یا آلودگی هوابوده،یا انفولانزا،یا کرونا و....این عدالته واقعا؟
Iran (Islamic Republic of)
دهه هشتادی معرف حضورتون هستم
۱۵:۵۵ ۳۱ فروردين ۱۳۹۹
ادمین محترم من از قدیمی ترین کاربر های سایت هستم
تو رو به قدمت کاربریم قسم برسون به گوش وزیر که هیچی سر جاش نیس ما جون و عمر و ایند خودمون رو دوست داریم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۱۵ ۳۱ فروردين ۱۳۹۹
عرضم به خدمتتون که پدر من معلمه خودش گوشی هوشمند نداره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۵۹ ۳۱ فروردين ۱۳۹۹
واقعا چه فکری پیش خودشون کردن کنکور نیومده من استرس کرونا دارم .چطوری بااسترس بشینیم سوال حل کنیم ازکجامعلوم محیط الوده نباشه.اینقدر جون یک میلیون جوون بی ارزشه واسشون.خودشونو مسخره کرد خب یک هو همون تاریخ خودش بگبرن تویک هفته داوطلب هاآنتی کرونامیشن.یک ذره وجدان یک ذره عدالت .بچه های شما معلم خصوصی وکلاس خصوصی دارن خیلی هاتومناطق محروم تلویزیون ندارن چه برسه به مجازی وشاد وهرکوفت دیگه.خدایا خودت نجاتمون بده ازاین جماعت .واقعا که کاملا مشخصه دولت تدبیروامید ماکه جزبدبختی وبی فکری ندیدیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۵۸ ۳۱ فروردين ۱۳۹۹
توجه کنید که قبل کرونا مدارس حدود یک ماه تعطیل شدن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۵۲ ۳۱ فروردين ۱۳۹۹
جوون مادرتون باشگاه خبرنگاران صدارو بگوش اینا برسونید و لطفا لطفا یه نظر سنجی بگرید ببینیم آیا واقعا ۹۰ درصد کتابا تموم شده اخه؟ باو کنکور داریم چرا با اینده اینهمه ادم بازی میکنن جون هر کی ددست داری ثبت کن و صدامونو برسوندو یه نظر سنجی از حتی وزیرم بخواین یا همین سایت یا تی وی یا هر جا دیگه بذاره که ایاد ۹۰ درصد کتابا که هیچ ۶۰ درصد کتابا کانلاا تموم شده بوده یا نه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۳۰ ۳۱ فروردين ۱۳۹۹
دیگه به هر حال مافیا کنکور حسابی از به تعویق افتادن کنکور ضرر میکنه مهم ضرر نکردنه اوناست ما کنکوریا هیچ اهمیتی نداریم.. ....متاسفم
Iran (Islamic Republic of)
علی
۲۰:۵۳ ۳۱ فروردين ۱۳۹۹
درکل کنکور هیچ اهمیتی نداره ! فقط پول پول پول ...
Iran (Islamic Republic of)
آیدا
۱۴:۲۴ ۳۱ فروردين ۱۳۹۹
یعنی چه این چه وضعیه شما مگه نمیفهمین کرونا که بچه بازی نیست ما الان چند وقتیه قرنطینه ایم الان بیایم امتحان نهایی را به صورت حضوری بدیم یعنی چه آخه درک کنید ما به هیچ عنوان امتحان نهایی حضوری نمی‌دهیم جناب وزیر محترم
Iran (Islamic Republic of)
هانیه
۱۳:۳۰ ۳۱ فروردين ۱۳۹۹
کنکور تو شهریور عالی میشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۲:۵۰ ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۹
دقیقا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۲۵ ۳۱ فروردين ۱۳۹۹
واقعا چرا هر روز یه چیزی گفته میشه
دارین بااحساسات هزاران جوون بازی میکنید
اگه قراره امتحانات همون ۳هفته اول خردادباشه که دیگه این باحالت عادی فرقی نداره
پس تکلیف این۲ماه تعطیلی چی میشه!؟؟
یعنی شماهیچ فرقی بین شرایط امسالوپارسال نمیبینید!؟؟
باباهیچ یک ازبچه ها ازاین شرایط راضی نیستن چرا نمیخواین قبول کنین
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۱۳:۱۰ ۳۱ فروردين ۱۳۹۹
والا برای ماکه دوازدهم هستیم ۵۰درصد هم تدریس نشده چه برسه به ۹۰درصد.
متاسفانه من ساکن شهر قم هستم و در مدرسه ما معلم ها یکی درمیون تو کلاس حاضر میشدن. کنکور باید بیوفته تو مرداد که عدالت رعایت بشه . چون مدرسه ما هیچگونه تمهیداتی برای آموزش مجازی نداشته.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۴۶ ۳۱ فروردين ۱۳۹۹
فقط 10 روز؟؟؟
به گوش مسئولین برسونید
یعنی جی اخه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۴۶ ۳۱ فروردين ۱۳۹۹
فقط 10 روز؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
masom
۱۲:۳۴ ۳۱ فروردين ۱۳۹۹
اقای حاجی میرزایی محترم میدونید انصاف چیه؟؟درک کردن شرایط سخت دیگران چیه؟؟روحیه خراب چیه؟؟تدریس مجازی که خیلی از بچه ها امکان دسترسی بهش ندارن چقدر سخته؟؟یک هفته؟؟یک هفته چیه تورو خدا اصلا همون زمان خودش برگزار کنید بخدا ابرو مندانه تره ... خدا از کسایی که باعث شدن کنکور بشه عذاب روح و روان کلی جوون نگذره .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۲۳ ۳۱ فروردين ۱۳۹۹
اصلا شما به ما فکر میکنید متاسفم
Iran (Islamic Republic of)
علی
۲۰:۵۵ ۳۱ فروردين ۱۳۹۹
نه .. فقط ب پولت فک میکنه
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۱۲:۱۶ ۳۱ فروردين ۱۳۹۹
90 درصد کی 90درصد کتاب ها تموم شدن ما نفهمیدیم.
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۱۲:۱۶ ۳۱ فروردين ۱۳۹۹
90 درصد کی 90درصد کتاب ها تموم شدن ما نفهمیدیم.
Iran (Islamic Republic of)
امیر
۱۱:۵۹ ۳۱ فروردين ۱۳۹۹
خواهش میکنم یکم به فکر دانش آموزان باشین
Iran (Islamic Republic of)
علی
۲۰:۵۶ ۳۱ فروردين ۱۳۹۹
خاهش نکن ..طرف خندش میگیره خخخخخخ . با اعتراض و اعتصاب نتونستیم حقمون بگیریم تو خاهش میکنی؟ خخخخ
Iran (Islamic Republic of)
میث
۱۱:۵۰ ۳۱ فروردين ۱۳۹۹
این یک هفته هم تعطیل نکنید که بعدا بگید اره مگه یه هفته زمان برگزاری رو جابجا نکردیم ،خب می خواستید قبول بشید
مسؤلین عزیز که همیشه به جای بهترین تصمیم اون تصمیمی رو گرفتید که به ضرر بوده
چه اصراری دارید که بگید هیچ اتفاقی افتاده نشده
فکر کنید که یک نفر از دانش آموزان کرونا گرفته دو هفته بستری شده بیمارستان و دوهفته هم قرنطینه هستش داخل خونه.استرس بیماری رو داره استرس تلف شدن یک ماه رو داره . جاموندن از آموزش مجازی این مثال بود شاید یه دانش آموز خودش نگیره و از اعضایی خانواده بگیرن
حداقل ۹۰ درصد دانش آموزان کنکوری به دلیل پایین بودن سطح آموزش در مدارس میرن کلاس کنکور حالا بیان یه درس رو که مدرسه برای اتمام اون درس چند ساعت وقت میزاشت حالا در شبکه آموزش در نیم ساعت تمومش کنه بدون هیچ کیفیتی فقط برای این که شما بگید درس رو ازطریق مجازی تموم کردیم
بیشتر رویداد های مهم بین المللی زمان برگزاری رو چند ماه عقب انداختن حالا شما آزمونی رو که آینده ی یک میلیون نفر به اون بستگی داره انقد سر سری میگیرید
لطفاً آزمون رو در تاریخ قبلی برگزار کنید و به شعور دانش آموزان و دبیران توهین نکنید
عادلانه تصمیم بگیرید فقط تهران رو در نظر نگیرید دانش آموزی رو که در سیستان و بلوچستان هستش بدون هیچ امکانات آموزشی و حتا اینترنت شلطفا اونم در نظر بگیریدش
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۴۲ ۳۱ فروردين ۱۳۹۹
اگه بیش از این به تعویق بیفته اونایی که درس خوندن بیچاره میشن
France
امیر علی
۱۶:۱۶ ۳۱ فروردين ۱۳۹۹
درس خونا یا پولدارااااااااااا؟ فک کنم منظورت کسایی هست که وضع مالی شون خوبه و به آموزش درست و حسابی دسترسی دارن. وگرنه کسی که درسخونه تو هر تاریخی همون میشه نتیجش
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۴۱ ۳۱ فروردين ۱۳۹۹
درود بر وزیر فهیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۳۷ ۳۱ فروردين ۱۳۹۹
این که دائما می فرمایید برای دوازدهمی ها بیش از هفتاد و پنج
درصد تدریس شده چنین چیزی نیست این آماری که شما می دهید مربوط به سالهای قبل است نه امسال که همش تعطیل بودن این نوع رفتار نشان دهنده این مطلب است که فقط میخواهید رفع تکلیف کنید نه انجام تکلیف لطفا واقع بینانه به این مسئله نگاه کرده و شرایطی که برای دانش آموزان پیش آمده را با سالهای قبل قیاس نکنید
Iran (Islamic Republic of)
هانیه
۱۱:۳۶ ۳۱ فروردين ۱۳۹۹
خدا وکیلی بیندازید اوایل شهریور،،،با آرامش،،
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۱۶ ۳۱ فروردين ۱۳۹۹
سلام من بعنوان ی کنکوری کلی زحمت کشیدم بخاطر کرونا تو عرض این دوماه دونفر از بستگان درجه یک من فوت کردن بخاطر بیماری زمینه ای هم ک داشتن در برابر این بیماری دووم نیاوردن معلوم نیست من خودمم گرفتم یا نه فعلا در قرنطینه ام خواهش میکنم درک کنید جناب وزیر حال روحی بنده رو من از مرداد ماه دارم زحمت میکشم برا کنکور با این وضع انگار هیچی نخوندم چرا همتون فقط زورتون ب ما ملت میرسه بسه دیگ نمیکشم
Iran (Islamic Republic of)
Atna
۱۱:۱۴ ۳۱ فروردين ۱۳۹۹
واقعا منصفانه نیست
حتی اگر این تعطیلی دو ماهه کرونا که مقدار زیادی استرس و فشار رو به ما وارد کرد و مشکلات زیادی که در تدریس آنلاین وجود داره رو در نظر نگیریم
اگر فقط برای اون روزایی که برای آلودگی هوا یک روز در میون مدرسه میرفتیم بدون کلاس آنلاین رو حساب کنید یک هفته کمه چه برسه به وضعیت این روزا
واقعا متاسفم که شما فقط می خواید کنکور رو از سر خودتون باز کنید
Iran (Islamic Republic of)
هانیه
۱۱:۰۸ ۳۱ فروردين ۱۳۹۹
اصلا فکرش میگردیم چنین تصمیمی اتخاذ بشه؟؟؟توشهریور آگه بود فقط یه کم آرامش داشتیم،،فاتحه خودتونو دیگه بخونید
Iran (Islamic Republic of)
Mahdie
۱۱:۰۵ ۳۱ فروردين ۱۳۹۹
خدایا سروکار ما رو با چه نفهم ها یی انداختی
من دیگه رد دادم
Iran (Islamic Republic of)
هانی
۱۱:۰۴ ۳۱ فروردين ۱۳۹۹
سر جلسه کنکور چقدر ترسناک خواهد بود،نمیدونیم سوال حل کنیم یا از کرونا بترسیم ینی محیط آلوده نیست،واقعا کسی میتونه با خیال راحت و آسوده جواب بده،خوش به حال سال قبلیا،،،،
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۵۷ ۳۱ فروردين ۱۳۹۹
توروخدا تجدید نظر کنید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۴۲ ۳۱ فروردين ۱۳۹۹
جناب وزير محترم و دغدغه مند نظام اموزش،شما از سخنگوي وزارت بهداشت هم بيشتر مصاحبه ميكنيد و در تمامي مصاحبه هاتون جز ايجاد دغدغه و تشويش دهن دانش اموز و أوليا حاصلي ايجاد نكرديد،به جاي حرف مرد عمل باشيد،از اول اسفند داريد ميگيد امروز و فردا، جاي اينهمه امروز و فردا و مصاحبه بي حاصل و بيانيه بي نتيجه لطفا كيفيت اموزش را بالا ببريد،شبكه شاد و غير شاد و اينا موقتي و ميگذره،سال ديگه لطفا كيفيت را بالا ببريد،امروز را بيخيال،طرح فردا را بيانديش.
Iran (Islamic Republic of)
مقداد
۱۰:۴۱ ۳۱ فروردين ۱۳۹۹
وزیر که گفت 4 تا6 هفته تقویم مدارس تغییر میکنه، پس این 4 هفته کجا رفت،
آقای وزیر حداقل 24ساعت روی حرفت میموندی....
آموزش های مجازی و تلویزیون همش الکیه، شبکه ها هر کلاس فقط نیم ساعت میزارن، آیا وقت هر کلاس در مدرسه نیم ساعت هست؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۳۷ ۳۱ فروردين ۱۳۹۹
حاجی 80 تا نظر چرا تایید نمیکنی چرا نمیزاری به گوش بقیه برسه
Iran (Islamic Republic of)
M
۱۰:۳۵ ۳۱ فروردين ۱۳۹۹
پدر به ظاهر مهربان بچه خودتونم بود میذاشتید؟؟؟
اخه ما به چیه اموزش غیرحضوری دلمون خوش باشه؟؟؟
جان ما هم برای خانوادمون مهمه همونجورکه جان بچه های شما مهمه
لطفا به این ها خاتمه بدید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۵۷ ۳۱ فروردين ۱۳۹۹
فکرکردی مثل بچه های عادی هستن اینایااونور میرن واسه تحصیل یااینجاباسهمیه میرن دانشگاه چیزی ازمحرومیت میفهمن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۲۷ ۳۱ فروردين ۱۳۹۹
عجب
Iran (Islamic Republic of)
ehsan
۱۰:۲۵ ۳۱ فروردين ۱۳۹۹
ممنون از کارکنان باشگاه خبرنگاران،لطفا منتشر کنید.تعطیلی ۲ ماه مدارس،تشنج ایجاد شده ناشی از این بیماری در جامعه،مریضی افرادی که قصد شرکت در کنکور دارن،پایین بودن کیفت اموزش از راه دور،عدم دسترسی برخی به اینترنت خصوصا افراد مناطق محروم،پایین بودن کیفیت اموزش در تلوزیون(باید قبول کرد حتی اگر کیفیت هم بالا بود نمیشه جلو تلوزیون درس خوند)ترس خانواده ها برای فرستادن بچه هاشون در این شرایط خارج منزل برای شرکت در امتحانات،همه و همه فقط یک هفته تاخییر در برگذاری کنکور؟بسیاری از رویدادهایی مهم جهان که کنکور در مقابلشون چیزی نیست ماه ها به عقب کشیده شدن یا لغو شدن
Iran (Islamic Republic of)
مرتضی
۱۲:۰۰ ۳۱ فروردين ۱۳۹۹
من هم با نظر ایشون موافقم اموزش و پرورش و سنجش برای اینکه سال تحصیلی و کنکور هر چه سریع تر تمام شوندتمام حقوق کنکوریها رو نادیده کرفتند و حتی با اینکه کتب ما تموم نشده اند یک زمان کوتاه هم برای رفع اشکال نکذاشتند. ما که صدامون به جایی نمیرسه از باشکاه خبرنکاران جوان خواهش دارم ار بچه های کنکوری در مورد زمان کنکور و اینکه چقدر از حجم کتب تموم شده نظرسنجی کنند ببینید کی 90 درصد مطاب تموم شدن که وزیر اموزش و پرورش همچین حرفی زدن یک هفته تعویق بابت دو ماه تعطیلی این عدالته
Iran (Islamic Republic of)
رضا
۱۲:۲۱ ۳۱ فروردين ۱۳۹۹
از yjc میخواهیم صدای ما رو به کوش وزیر برسونید که کتابای ما کنکوری ها تموم نشدن اموزش مجازی کافی نیست
Iran (Islamic Republic of)
کنکوری
۱۰:۱۵ ۳۱ فروردين ۱۳۹۹
جوک سال !!!دانش اموزان دوازدهم برای ما اهمیت ویژه ای دارند!!!
Iran (Islamic Republic of)
علی
۲۱:۰۲ ۳۱ فروردين ۱۳۹۹
منظورشون از لحاظ امنیتی و خطره عزیز
Iran (Islamic Republic of)
m
۱۰:۰۵ ۳۱ فروردين ۱۳۹۹
موثقه خبر؟
چرا تو سایت سنجش مطلبی در این مورد منتشر نشده؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۰۲ ۳۱ فروردين ۱۳۹۹
اینجا ایران است پس خیلی تعجب نکنید بابت این تصمیمات
Iran (Islamic Republic of)
دانش اموز یک مدرسه دولتی
۰۹:۵۳ ۳۱ فروردين ۱۳۹۹
با سلام
از باشگاه خبرنگاران درخواست دارم که یک گزارشی را در خصوص وضعیت دانش اموزان دوازدهمی تهیه و به گوش مسئولان برسانند.
اقای وزیر 90 درصد کتاب های ما اگر تدریس شده باشند ان هم تا اخر بهمن بنده حاضرم همین فردا کنکور را بدهم
مدارس استان ما به علت الودگی هوا حدودا 12 روز تعطیل بودند. امتنحانات دی ماه یک الی دو هفته با تاخیر به پایان رسید و حالا شما میگویید 90 درصد کتابها تدریس شده اند ؟ مدارس حدودا 2 ماه تعطیل بودند و حتی شما حاضر نشدید که یک ماه کنکور را به تاخیر بیندازید . وقتی درسی داده نشده است چگونه در ماه اردییهشت بنده به مرور مطالب بپردازم؟
شما اعلام امادگی کردید ولی نه من نه دیگر دانش اموزان دوازدهم اماده نیستیم . شما را نمیدانم اما اگر من دانش اموز یک مدرسه دولتی هستم هرگز ندیدم که 90 کتابی تدریس شده باشد.
با اینده چند صد هزار دانش اموز دوازدهمی بازی نکنید. ماهایی که فقط موفقیتمان در گرو کنکور است.
یا حق
Iran (Islamic Republic of)
ali
۰۹:۴۹ ۳۱ فروردين ۱۳۹۹
در جمعی بودم بعضیها فرمودند احتمالا به خاطر کرونا امثال کنکور بر گزار نمیشه.عرض کردم عزیزان کرونا که کروناست وبا و طاعون ومیلیونها درد بی درمان دیگه شیوع پیدا کنه کنکور اجرا میشه گفتند برای چی؟ عرض کردم چون اگر اجرا نشه مافیای کنکور به شدت ضرر میکنه !!!!به خاطر جلوگیری از ضرر کردن مافیای کنکو.ر حالا بعد از ازمون ده پانزده هزار نفر از جوانان این مملکت کرونا بگیرند و به دیار بلاقی بشتابند مهم نیست مهم سود مافیای کنکوره!!!در صورتی که حداقل طبق شزایطی فقط امثال را فقط و فقط امثال را یا از روی معدل یا کنکور مجازی میتونستند دانشجو بگیرند اما عرض کردم مافیای کنکور ضرر می کنه.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۴۱ ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۹
حرف شما درست اما کنکور به صورت مجازی ک نمیشه ماهمین الان ازمون های انلاین رو شرکت میکنیم 4ساعت پشت سیستم خیلی سخته ادم اذیت میشه چشم هامون درد میگیره بعدهم همه که دسترسی به اینترنت و.....ندارند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۴۱ ۳۱ فروردين ۱۳۹۹
لطفاً تاریخ دقیق کنکور سراسری رو اعلام کنید تا بچه ها و خانواده ها بتونن با آرامش بیشتری برنامه ریزی کنند..هر روز یه تصمیم جدیدی میگیرین اون وقت این بچه ها ی کنکوری تنش دارند ونمیتوانند راحت درس بخوانند...این مسئله نباید سرسری گرفته شود ...این بچه‌ها آینده سازان این مملکت هستند که به راحتی دارند هدر می‌روند خواهش میکنم فکر کنید چه بار مسولیت سنگینی به عهده شماست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۳۸ ۳۱ فروردين ۱۳۹۹
مدیر چرا تایید نمیکنی... راست میگن بچه ها تا قبل کرونا که حرف بعد عید اومدن بود می‌گفتیم نمی‌آیم معلم و مدیر و آموزش و پرورش میخواستن از همه چیز محروممون کنند و میگفتن درس ها تموم نمیشه حالا که به ضررشون شده میگن مباحث تدریس شده؟!
Iran (Islamic Republic of)
علی
۰۸:۵۴ ۳۱ فروردين ۱۳۹۹
سلام اولاً عرض کنم این هفته سوم مثل شنبه ای که اقای روحانی گفتین همه چیز به منوال گذشته برمیگرده ثانیاً شما چه کاره کنکور هستی که وقت تعیین میکنی وزرات سنجش هر وقت اعلام کرد درسته بعد مگه قرار بر این نبود حداقل 2 هفته به اموزش حضوری اختصاص پیدا کنه واقعاً شما ها عادت دارید فقط لب و دهان باشید تا عمل جوجه رو اخر پاییز میشمارن
Iran (Islamic Republic of)
افرا
۰۸:۴۹ ۳۱ فروردين ۱۳۹۹
توروخداباآینده ی ماکنکوریااینجوری بازی نکنین ،من الان چجوری این همه کتاب تدریس نشده روبخونم حالابمانداون اولیا،الان جواب خونوادموچی بدم

آهای شمایی که فقط یه هفته کنکورروبه تعویق انداختین اگه بچه های شماهم کنکوری بودن بازفقط یه هفته مهلت می دادین.......
Iran (Islamic Republic of)
شایان
۰۸:۴۶ ۳۱ فروردين ۱۳۹۹
سلام
اصلا قانون برابری و مساوات رعایت نشده عن توی کنکور ۳ساله کنکور میدیم بخاطر این نانساوات قرار دادناتون حتی آبیاری گیاهان خشک شده دریایی رو هم نمیاریم با این حال شما میخوای کنکور رو هفته سوم تیر بگیری؟ عجب بخدا عجب
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۴۴ ۳۱ فروردين ۱۳۹۹
ما اعتراض داریم یعنی چی یک هفته تعویق ؟؟؟مسخرمون کردن ی بار میگین برگزار نمیشه و الانم که شده یک هفته تعویق ...باید مرداد برگزار بشه .. دقیقا همون جوری که کنکور ارشدو هی مینداز عقب ... باید تمام شرایط سنجیده بشه و اینکه همه میدونن کرونا چه جو بدی داشته و چقدر تو روحیهمون تاثیر گذاشته حداقل باید یک ماه تعویق بندازن ... و لطفا شما صدای مارو برسونین به گوش مسولین زیرربط با تشکر ..
Iran (Islamic Republic of)
اسرا
۰۸:۴۲ ۳۱ فروردين ۱۳۹۹
من یه کنکوریم آخه این چه برنامه ریزیه که انجام دادین دارین باآینده ی شغلی مابازی می شه ،این همه اتفاق امسال افتاداین همه تعطیلی توطول مدرسه داشتیم حالاهم که دوماهه که تعطیلی شدیم ،اونوقت فقط یه هفته کنکورروبهرتعویق می ندازین،آخه این همه کتاب مونده روچجوری تموم کنین ،تازه من تویه منطقعه ی محروم استان سیستان وبلوچستان زندگی می کنم که خیلی ازامکانات مجازی رونداره که بتونیم استفاده کنیم ،آخه این کجاش انصافه ،دلم ازهمتون خونه .......
Iran (Islamic Republic of)
saeid
۰۸:۲۵ ۳۱ فروردين ۱۳۹۹
چه کاریه اصن میخوای کنکور رو بندازین جلو؟؟؟؟؟خداوکیل جلسه میزارین کارشناس میزان اسیب هارو بررسی میکنه که به این دست اورد های شگفت میرسین؟؟؟؟شما دیگه ازکدوم قوم و قبیله اید؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۱۷ ۳۱ فروردين ۱۳۹۹
آمادگی شما مهم نیست مهم اینه که ما آماده باشیم در مورد نحوه برگزاری هم که نظرتون عالیه واقعا با سالن های بزرگ فک نکنم مشکلی برای کسی پیش بیاد . یه نفر بیاد دقیق بگه قراره دقیقا چیکار کنید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۳۵ ۱۹ خرداد ۱۳۹۹
بعضی شهرها سالن بزرگ ندارن، باید توی خیابون و فضای باز صندلی بازان براتون.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۱۶ ۳۱ فروردين ۱۳۹۹
اره دیگه ازین ور میگن از خونه بیرون نیاین حالا میگن بیاین ازمون بدین خطرناک تر از کرونا تصمیمات بدون روح شماست
مردیم که مردیم اما ازمون رو برگزار کنین
Iran (Islamic Republic of)
..
۰۸:۱۵ ۳۱ فروردين ۱۳۹۹
سلام.لطف کنین کنکور را مهر ماه برگزار کنید و مرداد ماه امتحانات رو برگزار کنید که کنکوری ها و اولیا بدون هیچگونه استرسی فرزندان خودشون رو بفرستن مدرسه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۱۱ ۳۱ فروردين ۱۳۹۹
طبق همین آموزش مجازی که خیلی هم برای دوازدهم کاربردی نیست مگه تا نیمه خرداد تدریس مباحث طول نمی‌کشه؟ طبق برنامه شبکه آموزش؟ چجوری از اول خرداد امتحان نهایی بدیم؟؟ یکی این ها رو به گوش وزیر برسونه تو رو خدا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۰۲ ۳۱ فروردين ۱۳۹۹
البته اینا یادشون رفته که امسال مثل سال های قبل نبوده به دلیل سرماوبارندگی تعطیل به دلیل الودگی هوا تعطیل برای کرونا هم دوماه تعطیل حالا ماها چ کنیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۵۷ ۳۱ فروردين ۱۳۹۹
چین بااین که از قرنطینه خارج وتاحدودی بیماری رو مهار کرد یک ماه کنکور عقب انداخت واقعا که یه بار بیان بگن برین کرونا بگیرین بمیرین
Iran (Islamic Republic of)
بی نام
۰۷:۵۵ ۳۱ فروردين ۱۳۹۹
آقای محترم مثل اینکه شما خیلی دلتون خوشه به آموزشای آنلاینتون جناب ما دوازدهمی ها ۴ ماه درس خوندیم مهر ابان اذر بهمن دی ماه که امتحانات ترم اوله اسفندم تعطیل شد کلاسای تقویتی هم که نمیریم اون وقت این همه فسار روانی بهمون میارین به نظرتون تو این ۴ ماه میشه ۹۰ درصد مطالبو بست بچه خودتونم بود همچین کاری میکردین باهاشون ؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۴۸ ۳۱ فروردين ۱۳۹۹
کاش برسه به گوش وزیر ما دو ماهه یک آزمون درست نتونستیم بدیم و سطحمون بدونیم.. یک کلاس نتونستیم بریم یک کتاب نتونستیم بخریم...بی انصافی واقعا
Iran (Islamic Republic of)
محمد علی فقیه
۰۷:۴۳ ۳۱ فروردين ۱۳۹۹
تکلیف ما رو مشخص کنید،اول میگید مرداد،بعد الان میگید تیر
Iran (Islamic Republic of)
يك كنكوري
۰۷:۲۹ ۳۱ فروردين ۱۳۹۹
سلام
از مهر ٩٨ تا بهمن ٩٨ مدارس تهران تقريبا ١ ماه تعطيل بودن ١ ماه هم بخاطر امتحانات نوبت اول ما مدرسه نرفتيم از اون به بعد هم همش مدرسه بخاطر كرونا تعطيل بوده يعني كلا سه ماه ما مدرسه رفتيم بعد ميگن ٩٠ درصد مطالب تدريس شده!!!!
الان هم كه كنكور يك هفته تعويق افتاده...
۱۲
آخرین اخبار