توزیع بسته حمایتی و مواد غذایی با رعایت نکات بهداشتی در بین مددجویان اردبیلی

مدیر کل کمیته امداد استان اردبیل از توزیع بسته‌های حمایتی و مواد غذایی با رعایت نکات بهداشتی در بین مددجویان استان اردبیل خبر داد.

حسین دشتی، مدیر کل کمیته امداد استان اردبیل در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، گفت: درآستانه ماه مبارک رمضان حمایت از خانواده‌های تحت پوشش کمیته امداد استان اردبیل انجام و بسته‌های حمایتی و مواد غذایی با رعایت پروتکل بهداشتی توزیع می‌شود.

او بیان کرد: طرح ویژه امسال پیش بینی شده بحث طرح هم سفره است که با عنوان اطعام مهدوی در سطح استان اردبیل ۷ آشپزخانه با هماهنگی هیئت امنای مساجد و هیئت‌های خاص و بعضی دستگاه‌های اجرایی پیش بینی شده است که در نظر است زیر نظر شبکه بهداشت استان با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در اردبیل دایر شود.

مدیر کل کمیته امداد استان اردبیل افزود: از محل اهدای خیرین استان اردبیل محل طبخ غذا اقدام می‌شود و این غذا‌ها در نزدیکی‌های افطار در بین نیازمندان توزیع خواهد شد.

دشتی تصریح کرد: از محل کمک‌های خیرین استان و از محل درخواست استاندار اردبیل از بنیاد مستضعفان مبلغ ۲ میلیارد تومان برای این امر اختصاص یافته که در بین شهرستان‌ها توزیع شده است.

او افزود: سبد کالا برای تمام مددجویان تحت پوشش کمیته امداد در استان و یک تعداد خانوار‌هایی که از بحث کرونا آسیب دیده و شناسایی شده اند در ماه مبارک رمضان توزیع خواهد شد.

مدیر کل کمیته امداد استان اردبیل از توزیع حداقل یک وعده غذایی در بین نیازمندان خبر داد و اظهار داشت: با مساعدت خیرین استان در ۲ مرحله بسته معیشتی در بین خانواده‌های تحت پوشش و خانواده‌های اقشار نیازمند توزیع خواهد شد.

دشتی با اشاره به اینکه سامانه پیامکی ارتباط مردمی ۳۰۰۰۳۳۳۳۴۵ در اختیار خیران قرار دارد، اعلام کرد: پس از ارسال پیامک، امدادگران کمیته امداد در اسرع وقت با نیکوکاران تماس گرفته و در مورد نحوه یاری‌رسانی، راهنمایی‌های لازم را به آن‌ها ارائه می‌کنند.

او همچنین افزود: خیران با مراجعه به وب‌سایت emdad.ir نیز می‌توانند به سادگی کمک‌های خود را در اختیار خانوار تحت حمایت و دیگر افراد نیازمند جامعه قرار دهند.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار