توسعه مرز‌ها و بازارچه‌های مرزی شکوفایی تجارت را در پی دارد

معاون امور اقتصادی استانداری کرمانشاه گفت: برای شکوفای و رونق هر چه بیشتر اقتصاد استان، به توسعه تجارت خارجی توجه ویژه داریم.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،  هدایت حاتمی امروز در جلسه انجام هماهنگی‌های لازم برای ایجاد شوتینگ فرآورده‌های نفتی در مرز پرویزخان، اظهار داشت: در استان علاوه بر تلاش برای ایجاد اشتغال و حل مشکلات بیکاری، به توسعه تجارت نیز توجه ویژه داریم و در این راستا اقدامات مهمی برای شکوفایی هر چه بیشتر اقتصادی استان با تاکید بر توسعه تجارت شکل گرفته است.

او با اشاره به پیگیری‌های صورت گرفته برای استقرار شوتینگ محصولات هیدروکربنیک در مرز پرویزخان اظهار داشت: به این موضوع هم به منظور حفظ منافع ملی و ملاحظات حفاظتی و هم کمک به توسعه تجارت توجه ویژه داشته ایم.

او با تاکید بر انجام اقدامات لازم برای آغاز عملیات اجرایی استقرار مخزن شوتینگ محصولات هیدروکربنیک در مرز پرویزخان تا پایان اردیبهشت ماه گفت: مسئولین ذیربط باید این موضوع را به صورت ویژه دنبال و پیگیری کنند و هر اقدامی که برای آغاز عملیات اجرایی این موضوع نیاز است در کوتاهترین زمان ممکن انجام دهند.

معاون استاندار کرمانشاه در ادامه حرکت به سمت توسعه و شکوفایی هر چه بیشتر استان را مستلزم انجام اقدامات جسورانه و دلسوزانه از سوی مدیران عنوان کرد و گفت: مدیران باید با حس مسئولیت پذیری به دنبال اجرای برنامه‌های توسعه‌ای استان باشند.

حاتمی یکی از ابزار‌های مهم جهش تولید را توسعه مرز‌ها و بازارچه‌های مرزی به منظور شکوفایی تجارت بیان کرد و گفت: امیدواریم با راه اندازی مخزن شوتینگ در مرز پرویزخان هر چه بیشتر بتوانیم در راستای توسعه تجارت که شکوفایی و رونق اقتصادی را به دنبال دارد، گام برداریم.

او همچنین بر انجام اقدامات لازم برای توسعه ترانزیت و حمل بار از استان به خارج از کشور تاکید کرد.
انتهای  پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.