فرماندار بروجن بر لزوم آموزش و رعایت پروتکل‌های بهداشتی در بخش کارگری تأکید کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، مسعود ملکی فرماندار بروجن در یازدهمین نشست ستاد شهرستانی مقابله با کرونا ویروس گفت: علیرغم زحمات مدافعان سلامت، پیگیری‌های دستگاه‌های خدماتی، اجرایی و همکاری مردم در پیشگیری و کنترل ویروس کرونا زنجیره انتقال همچنان ادامه دارد و با حساسیت بیشتر مصوبات ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا را دنبال می‌کنیم.

او با بیان اینکه در کنار شروع کسب و کار اصناف کم خطر شاهد اجرای طرح فاصله گذاری هوشمند و کمک‌های مؤمنانه برای اقشار آسیب دیده در پی شیوع کرونا ویروس هستیم افزود: پیشنهاد می‌شود کارکنان ادارات درصدی از حقوق خود را به صورت اختیاری برای کمک به نیازمندان و اقشار آسیب پذیر اختصاص دهند.

ملکی اضافه کرد: تعطیلی مشاغل پر خطر، مراکز تفریحی، توریستی و مراکز ورزشی همچنان ادامه دارد.

او با تأکید بر لزوم تلاش بیش از پیش در راستای کنترل و پیشگیری از شیوع ویروس کرونا در محیط‌های کارگری اظهار داشت: اطلاع رسانی، آموزش و رعایت پروتکل‌های بهداشتی در دستور کار بخش کارگری قرار گیرد.

ملکی گفت: به رغم استقرار در مسیر ترافیکی جنوب به فلات مرکزی کشور و هم مرز بودن با استان‌های پر خطر، خوشبختانه وضعیت بیماری کرونا در شهرستان تحت نظر بوده و اقدامات پیشگیرانه در حال انجام است.

بروجن از شهرستان‌های چهارمحال و بختیاری است که مرکز آن (شهر بروجن) در فاصله ۶۲ کیلومتری شهرکرد مرکز استان قرار دارد.

انتهای پیام/ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار