مدیرکل میراث فرهنگی اردبیل:

بازارچه صنایع دستی در ۴ ورودی اردبیل راه اندازی می‌شود

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اردبیل گفت: امسال برای نخستین بار نمایشگاه و بازارچه عرضه صنایع دستی در چهار ورودی استان اردبیل در ایام پساکرونا راه اندازی می‌شود.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، نادر فلاحی، مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اردبیل گفت: امسال برای نخستین بار در چهار جاده گردشگری استان اردبیل و به عبارتی در ورودی‌های استان نمایشگاه و بازارچه عرضه صنایع توسط این اداره کل راه‌اندازی خواهد شد.

او افزود: این نمایشگاه در راستای سیاست‌های حمایت از تولید در حوزه صنایع دستی تدارک دیده شده است و انتظار می‌رود این مهم گامی در راستای رونق تولید و فروش در این بخش شود.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اردبیل بیان کرد: نمایشگاه‌ها و بازارچه‌های صنایع دستی با حمایت استاندار اردبیل و با تهیه و تامین تجهیزات مورد نیاز برپایی این نمایشگاه‌ها توسط اداره کل میراث فرهنگی استان، در سال جهش تولید ایجاد می‌شود.

فلاحی از خریداری تجهیزات برگزاری این بازارچه‌ها و نمایشگاه‌ها خبر داد و گفت: آماده هستیم تا در ایام پساکرونا به منظور توسعه فروش و ایجاد بازار‌های جدید برای صنایع دستی در ورودی‌های استان این نمایشگاه‌ها و بازارچه‌ها را برپا کنیم.

او حمایت از فعالان در بخش صنایع دستی را گامی در راستای احیاء و رونق تولیدات در این بخش دانست و تصریح کرد: برپایی نمایشگاه‌ها و بازارچه‌ها در این حوزه می‌تواند زمینه برای رونق تولید و فروش صنایع دستی را فراهم آورد.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.