از دستگیری توزیع کننده مواد مخدر تا متلاشی شدن باند سارقان موتور سیکلت

فرمانده انتظامی شهرستان میبد از دستگیری توزیع کننده مواد مخدر و مالخر اموال سرقتی در یک عملیات هوشمندانه خبرداد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، سرهنگ سيد محمد طاهر موسوي گفت: در راستاي مبارزه با سارقان و مالخران و پيشگيري از سرقت و در ادامه اقدامات فنی پليسی  متوجه شديم شخصی  به تازگی  اقدام به فروش مواد مخدر در يکی  از محلات ميبد می کند، پس از انجام تحقيقات مشخص شد نامبرده دارای  چند فقره سابقه کيفری  مي باشد.

او  افزود: اين توزيع کننده حرفه ای مواد مخدر در قبال فروش مواد اقدام به مالخری  اقلام مسروقه با قيمت ناچیز می کرده که با هوشياری کار آگاهان پليس آگاهي و اخذ مجوز قضايي و با همکاري ماموران پليس مواد مخدر در مخفيگاه خود دستگير و در بازرسي از منزل وي مقاديري مواد مخدر وآلات و ادوات استعمال مواد و وسايل و قطعات موتورسيکلت سرقتي و اقلام مربوط به منازل خالي از سکنه و نيمه ساز کشف شد.

رئيس پليس ميبد ضمن اشاره به تحقيقات تکميلي و زندانی شدن مجرم بیان کرد: شهروندان نسبت به موارد مشکوک اطراف خود بي تفاوت نبوده و هرگونه خبر در خصوص توزيع مواد مخدر و مجرمين سابقه دار را از طريق پليس ۱۱۰ اطلاع دهند.

کشف ۴۱ کیلو تریاک در یزد

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان، گفت: ماموران در بازرسی از یک کامیون ۴۱ کیلو تریاک کشف کردند.

سرهنگ علی افخمی گفت: ماموران ایستگاه بازرسی شهید مدنی هنگام کنترل خودرو‌های عبوری، به یک دستگاه کامیون مشکوک و آن را برای بازرسی به پارکینگ هدایت کردند.

او افزود: در بازرسی از این خودرو که از کرمان عازم رشت بود ۴۱ کیلو تریاک کشف شد.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان یزد با بیان اینکه در این خصوص یک قاچاقچی دستگیر شد ادامه داد: متهم به دادسرا معرفی و با دستور مقام قضائی روانه زندان شد.

دستگیری توزیع کننده مواد مخدر و مالخر اموال سرقتی در شهرستان میبد

باند حرفه‌ای سارقان موتورسیکلت در میبد متلاشی شد

ماموران کلانتری مرکز شهرستان میبد در عملیاتی هوشمندانه و ضربتی باند حرفه‌ای سارقان موتورسیکلت را متلاشی کردند.

سرهنگ سید محمد طاهر موسوی، فرمانده انتظامی شهرستان میبد گفت: در پی گزارش چند فقره سرقت موتورسیکلت به صورت سریالی در سطح شهر میبد موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران تجسس کلانتری مرکزی قرار گرفت.

موسوی افزود: ماموران این فرماندهی با توجه به شگرد سرقت‌های انجام شده و سرنخ‌های موجود به فرد سابقه داری مظنون و با هماهنگی قضائی او را تحت نظر قرار دادند.

او ادامه داد: سر انجام در تعقیب و مراقبت‌های چند روزه و با بررسی‌های فنی، مظنون اصلی به همراه یکی از همدستانش در حین سرقت یک دستگاه موتورسیکلت در دام پلیس گرفتار شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان میبد با اشاره به دستگیری کلیه اعضای باند سه نفره گفت: در بازرسی از مخفیگاه اعضای این باند، چهار دستگاه موتورسیکلت سرقتی مقادیر زیادی قطعات اوراق شده موتورسیکلت و و چند عدد تنه موتورسیکلت نیز کشف شد.

او بیان کرد: در این رابطه یک مالخر نیز شناسایی و تحقیقات در خصوص دیگر جرائم احتمالی از آنان همچنان ادامه دارد.

سرهنگ سید محمد طاهر موسوی، اظهار کرد: متهمان در بازجویی‌های اولیه پلیسی به بیش از ۲۰ فقره سرقت موتور سیکلت اعتراف کردند و عنوان داشتند موتورسیکلت‌ها را بدون سند و مدرک می‌فروخته یا پس از اوراق به فروش می‌رسانده اند.

دستگیری توزیع کننده مواد مخدر و مالخر اموال سرقتی در شهرستان میبد

انتهای پیام/و

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار