مدیر کل ورزش و جوانان استان ایلام خبر داد;

اقدامات سازمان‌های مردم نهاد جوانان در مبارزه با کرونا

مدیر کل ورزش و جوانان استان ایلام از اقدامات فراوان سازمان‌های مردم نهاد جوانان در مبارزه با کرونا در سطح استان ایلام خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛ علیشائی مدیر کل ورزش و جوانان استان ایلام در جلسه ساماندهی امور جوانان گفت: عملکرد سازمان‌های مردم نهاد جوانان استان ایلام در مقابله با ویروس کرونا قابل تقدیراست.

او ادامه داد: اقداماتی از قبیل ضدعفونی و گندزدایی اماکن و معابر عمومی استان ایلام ، تهیه و توزیع بروشور به منظور آگاه سازی خانواده‌ها در سطح استان ایلام ، تهیه و توزیع ۳۰۰۰ نسخه کتاب جوانان و نوجوانان با همکاری خیرین (با برچسب در خانه میمانیم) و همچنین تولید وتوزیع ماسک با مجوز دانشگاه علوم پزشکی از بارز‌ترین اقدامات سازمان‌های مردم نهاد استان ایلام در مقابله با ویروس کرونا بوده است.

مدیر کل ورزش و جوانان استان ایلام مطرح کرد: همچنین راه اندازی پویش مجازی مقابله با ویروس کرونا در شهرستان دهلران ، مشاوره تلفنی، تصویری و بر خط مشاوره ازدواج و تحکیم خانواده و همچنین توزیع اقلام غذایی در بین خانواده‌های نیازمند در ایام قرنطینه از دیگر اقدامات این سازمان بوده است.

انتهای پیام/ ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.