۷ پارک محله‌ای در تبریز افتتاح می شود

شهردار تبریز از افتتاح هفت پارک محله‌ای در ایام پساکرونا خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران  جوان از تبریز ،شهین‌باهر شهردار تبریز از افتتاح هفت پارک محله‌ای در ایام پساکرونا خبر داد و گفت: سال گذشته ۲۳ پارک محله‌ای در تبریز افتتاح شد و هفت پارک محله‌ای دیگر نیز آماده افتتاح بود که به دلیل شیوع کرونا، افتتاح آن‌ها را به پس از شکست بیماری کرونا موکول کرده‌ایم.

شهین‌باهر از کاشت ۳۰۰ هزار اصله نهال در فاز اول طرح یک میلیون درخت در سطح شهر خبر داد و افزود: طبق وعده‌ای که سال گذشته به شهروندان عزیز داده‌ایم، فاز اول این طرح از امروز آغاز شد و بدین منظور چاله‌هایی در سطح شهر کنده شده است.

او گفت: برای کاشت یک میلیون اصله نهال در سال ۹۹ برنامه ریزی کرده‌ایم و بر اساس آن امسال به اندازه کل درختان تبریز، در سطح شهر درختکاری داریم.

او افزود: در کنار این طرح، بحث احداث پارک‌های محله‌ای را داریم که همانند سال گذشته تلاش می‌کنیم فراتر از برنامه تعیین شده عمل کرده و در این حوزه فعال باشیم.

شهین باهر افزود: سال ۹۹ را سال توسعه فضای سبز پایدار شهری معرفی کرده و با مصوبه شورای شهر تبریز ۵۰۰ میلیارد تومان برای تملک باغات و تکمیل و تجهیز آن‌ها اختصاص داده‌ایم.

او با اشاره به برگزاری جلسات و ارتباط مستمرش با مدیران شهرداری و اعضای شورای شهر از طریق ویدئو کنفرانس،گفت: تلاش ما این است که اجازه ندهیم مشکلات اقتصادی و مدیریتی ناشی از بیماری کرونا وقفه‌ای در فعالیت‌های شهری ایجاد کند و پیگیر پروژه‌های شهری همانند پل همسان، مسیرگشایی‌هایی، چون اتوبان ولایت و پروژه پارک بزرگ و برگزاری به موقع مناقصات و همچنین زیبایی و تمیزی شهر نیز هستیم.

او در پایان از شهروندان تبریزی خواست تا مدیریت شهری را در دستیابی به اهدافی که برای مردم و شهر زیبای تبریز برنامه‌ریزی شده‌اند، همراهی و دعا کنند تا با اجرای آن ها، بر زیبایی هرچه بیشتر شهر بیفزاید.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
کارگر
۱۶:۰۲ ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۹
سلام مرسی از افتتاح پارک بی زحمت دم ماه رمضان حقوق کارمندان رو بده .۱ماه زودتر بدین چیزی نمیشه انگار پویش رحمت دیگه
آخرین اخبار