۳ گزینه نهایی برای اتمام لیگ وزنه برداری

تیم‌های حاضر در لیگ وزنه برداری ۳ راه برای اتمام مسابقات سال ۹۸ دارند.

۳ گزینه نهایی برای اتمام لیگ وزنه برداریبه گزارش خبرنگار گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، رقابت‌های لیگ وزنه برداری در سال ۹۸، بدون برگزاری رقابت‌های هفته چهارم (فینال) به پایان رسید و گسترش ویروس کرونا مانع از مشخص شدن تیم قهرمان شد.

 مسئولان فدراسیون وزنه برداری و کمیته مسابقات این فدراسیون، ۳ راه برای تعیین تکلیف رقابت‌های لیگ وزنه برداری مد نظر دارند، اما انتخاب بهترین راه را پس از مشورت با تیم‌های حاضر در لیگ  اتخاذ خواهند کرد.  

نیمه کاره ماندن مسابقات و معرفی تیم بازار بزرگ (تیم رده نخست) به عنوان قهرمان لیگ در سال ۹۸، راه اول برای اتمام لیگ است و راه دوم هم اتمام لیگ بدون معرفی تیم قهرمان است. تفاوت رشته وزنه برداری با رشته‌هایی مثل فوتبال، بسکتبال و ... به دلیل برگزار نشدن رقابت‌های باشگاه‌های آسیایی، این اجازه را به فدراسیون می‌دهد، که بدون مشخص کردن تیم قهرمان لیگ امسال را به پایان برساند.


بیشتر بخوانید: وزنه‌برداری ایران در سال ۹۸/ از مصدومیت شدید مرادی تا تغییر سیستم به سبک رستمی


اما راه سوم، برگزاری رقابت‌های هفته چهارم (فینال) بعد از ماه مبارک رمضان است. البته این راه هم باید بعد از هماهنگی‌های لازم با ستاد مبارزه با کرونا در ورزش طی شود و بعد از ۱۵ اردیبهشت، می‌توان درخصوص این راه نیز تصمیم گیری کرد.

در حال حاضر مذاکراتی بین مسئولان فدراسیون و نماینده‌های تیم‌های حاضر در لیگ، صورت گرفته و تکلیف هفته نهایی رقابت‌های لیگ، به زودی مشخص خواهد شد.

انتهای پیام/  

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار