مدیر اسبق تیم ملی دوچرخه سواری:

کمیته فنی دوچرخه سواری فرمایشی است/ از دبیر فدراسیون دلگیر هستم

چایچی گفت: کمیته فنی دوچرخه سواری فرمایشی است و به همین علت در جلسات شرکت نمی‌کنم.

مصطفی چایچی مدیر اسبق تیم ملی دوچرخه سواری در گفت‌وگو با  خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، بیان کرد: هفته گذشته برای من و برخی از اعضای کمیته فنی دعوت نامه مکتوبی از سوی فدراسیون برای حضور در جلسه کمیته فنی ارسال شد، اما من و برخی از اعضا در این جلسه حضور پیدا نکردیم. من دوست دارم که به دوچرخه سواری ایران کمک کنم، اما موانع و سد‌های زیادی در فدراسیون دوچرخه سواری وجود دارد.

او در ادامه عنوان کرد: هدف از برگزاری جلسات کمیته فنی برنامه ریزی برای آینده دوچرخه سواری است، اما کمیته فنی فدراسیون دوچرخه سواری کارایی ندارد. پس قطعا زمانی که احساس کنم حضور من در این جلسات بی فایده است حضور پیدا نمی‌کنم. کمیته فنی ایرادات و نقص‌های فنی را بر طرف می‌کند، اما کمیته فنی دوچرخه سواری فرمایشی است و فقط نظرات فدراسیون به تصویب می‌رسد.

چایچی اظهار کرد: عملکرد هر فدراسیونی نشان دهنده برنامه ریزی‌های آن فدراسیون است. تا زمانی که جدال و نزاع در فدراسیون دوچرخه سواری حاکم باشد در جلسات کمیته فنی شرکت نخواهم کرد.

مدیر اسبق تیم ملی دوچرخه سواری بیان کرد: من در مدیریت‌های مختلف به دلیل مسائل فنی عضو ثابت کمیته فنی شدم و باید در جلسات حضور پیدا کنم. با توجه به سیاست‌های قمری رئیس فدراسیون دوچرخه سواری فکر کردم که وجود من در کمیته فنی دوچرخه سواری صلاح نیست.  برگزاری جلسات کمیته فنی باید یک نتیجه مطلوب داشته باشد.

او گفت: وقتی فدراسیون نتیجه ضعیف کسب می‌کند اعضای کمیته فنی زیر سوال می‌رود. از سال ۹۵ که از فدراسیون دوچرخه سواری استعفا دادم تلاش کردم تا برای این رشته موثر باشم. مسائلی که در کمیته فنی دوچرخه سواری مطرح می‌شود جانبدارانه است. من شخصا با هیچ کس از جمله قمری رئیس فدراسیون دوچرخه سواری مشکلی ندارم.  

چایچی درباره درگیری لفظی سلگی با او اظهار کرد: یک بحث کلامی بین من و سلگی (دبیر فدراسیون دوچرخه سواری) پیش آمد که مربوط به اسفند ماه سال گذشته است. این بحث بر سر این بود که چرا  به وزارت ورزش و جوانان گزارش فنی درباره دوچرخه سواری  ارائه داده ام. وزارت ورزش و جوانان رکن اول ورزش کشور است و از من خواستند تا گزارشی از روند کسب سهمیه المپیک ارائه دهم. من دوست دارم که به دوچرخه سواری ایران کمک کنم، اما موانع و سد‌های زیادی در فدراسیون دوچرخه سواری وجود دارد. من از رفتار بی ادبانه سلگی ناراحت شدم و  وارد جزئیات نمی‌شوم.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار