فرصت یک هفته ای برای تهیه سیم کارت سرپرستان خانوار

سرپرستان خانوارتا هفتم اردیبهشت فرصت دارند برای دریافت سیکارت ثبت نام کنند.

فرصت یک هفته ای برای تهیه سیم کارت سرپرستان خانوارآبایی هزاوه مدیر کل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان مرکزی در گفت و گو با  خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، گفت:  به تعدادی از سرپرستان خانوار که تا ۳۱ فروردین موفق به ثبت نام نشدند تا هفتم اردیبهشت فرصت داده شده کد ملی خود را به سرشماره ۶۳۶۹ ارسال کنند و درصورت این کار تا پایان ماه رمضان یک میلیون تومان به حساب شان واریز شود.

آبایی هزاوه افزود: برای کاهش ازدحام جمعیت در دفاتر پستی مقرر شد که اپراتور‌های همراه اول نسبت به فروش اینترنتی اقدام کنند و نیازی نیست که مردم به دفاتر پستی و دفاتر پیشخوان دولت مراجعه کنند.

او اضافه کرد: آبایی هزاوه افزود: همه متقاضیانی که تا ۳۱ فروردین ۹۹ کد ملی سرپرست خانوار را ارسال کرده باشند تا پنجشنبه چهارم اردیبهشت رقم یک میلیون تومان به حساب ان‌ها واریز خواهد شد.

مدیر کل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان مرکزی بیان کرد: بر اساس مصوبه هیئت دولت مقرر شد که به خانواده‌هایی که یارانه دریافت می‌کنند مبلغ یک میلیون تومان تسهیلات حمایتی کرونا پرداخت شود.

او تاکید کرد:به همین منظور وزارت فناوری اطلاعات پیامکی با سرشماره (V.Refah) به سرپرستان خانوار ارسال می‌کند تا در صورت تمایل با ارسال کد ملی سرپرست خانوار به سرشماره ۶۳۶۹ از این تسهیلات بهره‌مند شوند.

آبایی هزاوه تصریح کرد: به افرادی که تلفن همراه به نام سرپرستان خانوار نیست یک فرصت مجدداً تا هجدهم اردیبهشت ماه داده شده که این سرپرستان خانوار نسبت به تهیه سیم کارت به نام سرپرست خانوار اقدام و شماره ملی خود را ارسال کنند تا در اولین فرصت بعد از ماه مبارک رمضان یک میلیون تومان واریزشود.

انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.