مرحله اول رزمایش مومنانه بندرماهشهر در مصلی این شهر برگزار شد

مسئول سازندگی سپاه بندرماهشهر گفت: یکی از اهداف این رزمایش به صحنه آوردن کمک‌های مردمی در حمایت از خانواده‌های نیازمند و هم افزایی نهادها، سازمان‌ها و خیرین بود.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، مقدم مسئول سازندگی سپاه بندرماهشهر گفت: انجام ماموریت طرح کمک مومنانه به صورت مسجد محور، پایگاه محور و محله محور اجرا شد.

او افزود: یکی از اهداف این رزمایش به صحنه آوردن کمک‌های مردمی در حمایت از خانواده‌های نیازمند و هم افزایی نهادها، سازمان‌ها و خیرین بود.

مقدم از جمله کار‌هایی که تاکنون انجام شده است می‌توان به پویش بخشش بدهی فروشگاهی کسانی که تحت تاثیر ویروس کرونا توان پرداخت بدهی خود را از دست داده اند اشاره کرد و بیان داشت: این پویش تا عدم دریافت اجاره از واحد‌های مسکونی افراد نیازمند اشاره کرد.

مسئول گروه‌های جهادی بندر ماهشهر گفت: با توجه به شرایط به وجود آمده حلقه‌های صالحین تبدیل به حلقه‌های خدمت و اجرای طرح کمک مومنانه شده است.

طرح ضدعفونی سطح شهرستان و مناطق مثبت بصورت مداوم کارگاه تولید ماسک و دستکش طرح غربالگری، طرح مشاوران سلامت، طرح ایست و کنترل سلامت، طرح فاصله گذاری اجتماعی و طرح کمک‌های مومنانه از جمله طرح‌های اجرا شده و ادامه دار توسط ناحیه مقاومت بسیج در سطح شهرستان بوده است و معاونت اجتماعی با هدف اجرای هدفمند فعالیت‌ها و در راستای شناسایی نیازمندان درحال راه‌اندازی سایت مهر کریمانه برای شناسایی و ایجاد بانک آماری شهرستان کرده است که در این سامانه تمامی نیازمندان ثبت شوند.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.