با حضور وزیر راه و شهرسازی؛

۳ هزار و ۸۵۰ واحد مسکن مهر در شهر جدید پرند افتتاح می‌شود

سه هزار و ۸۵۰ واحد مسکن مهر در شهر پرند امروز با حضور وزیر راه و شهرسازی و از طریق ویدئو کنفرانس به بهره‌برداری می‌رسد.

 به گزارش  گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، امروز (چهارشنبه) با حضور وزیر راه و شهرسازی و مدیر عامل شرکت عمران شهر‌های جدید ۳ هزار و ۸۵۰ واحد مسکن مهر شهر جدید پرند از طریق ویدئو کنفرانس به بهره‌برداری می‌رسد.

همچنین دو باب مدرسه، ایستگاه آتش نشانی (و آغاز بهره‌برداری از یک دستگاه بالابر ۳۲ متری)، پنج بوستان، پنج فضای ورزش محله‌ای و درمانگاه حضرت‌فاطمه (س) همزمان افتتاح می‌شود.


بیشتر بخوانید: تحویل اولین پروژه های مسکن ملی در خرداد و تیر ماه/ جزئیات بسته حمایتی شرکت‌های حمل‌ونقل 


گفتنی است، چندی پیش محسن وطن خواهی مدیر عامل شرکت عمران پرند در گفت‌وگو با خبرنگار راه و شهرسازی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، از خالی ماندن واحد‌های مسکن مهر در پرند خبر داد و گفت: ۵ هزار واحد مسکن مهر در پرند خالی بود که حدود ۲ هزار و ۵۰۰ واحد از آن‌ها تعیین و تکلیف شد، اما به علت کرونا این موضوع متوقف شد.

مدیر عامل شرکت عمران پرند تاکید کرد: تعدادی از متقاضیان به بهانه‌های مختلف دفترچه اقساط را تحویل نمی‌گیرند و همین موضوع باعث می‌شود که نگهداری این واحد‌ها توسط پیمانکاران انجام شود به همین دلیل مشکلاتی را برای سازندگان ایجاد کرده است.

او اظهار کرد: باید هرچه زودتر ساز و کاری برای این موضوع ایجاد شود تا هرچه سریعتر این واحد‌ها تعیین تکلیف شوند.

وطن خواهی توضیح داد: باید برنامه‌ای برای تعیین و تکلیف این واحد‌ها ایجاد شود، چرا که ممکن است خالی ماندن این واحد‌ها، باعث ورود بیشتر دلالان و سوداگران شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار