برگزاری دومین همایش فصلی ائمه جمعه لرستان

دومین همایش فصلی ائمه جمعه لرستان در خرم آباد برگزار شد.

حجت الاسلام دانشی رئیس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه لرستان در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان، در دومین همایش فصلی ائمه جمعه که با حضور همه امامان جمعه در بیت نماینده ولی فقیه برگزار شد،گفت: با توجه به در هر فصل جلسات گرده همایی ویژه ائمه جمعه امسال هم دومین گرده همایی ویژه ائمه جمعه را با توجه به وضعیت کرونا بوجود آمده است برگزار کردیم.

او افزود: ائمه جمعه با توجه به مشکلات مردم که به آنها مراجعه می کنند پیرامون رزمایش مواسات که مقام معظم رهبری در نیمه شعبان نکاتی را مطرح کردند استمرار این رزمایش در استان دارند ونظراتشان را مطرح می کنند.

حجت الاسلام دانشی ادامه داد: نکته بعدی اینکه نحوه خدمت رسانی به همه مردم از موارد مهم پیش روی ما در ماه مبارک رمضان است و نوع برنامه های تبلیغی ما فرق می کند در رابطه با نوع برنامه های فرهنگی در ماه مبارک رمضان مباحثی مطرح شد که منتج به نتیجه خواهد شد.

او اظهارداشت:یکی از مواردی که از همه انتظار داریم این ماه رمضان را که ویژه است بتوانیم فضای معنوی را در خانواده ها ایجاد کنیم وثانیا نکته مواسات را که مقام معظم رهبری فرمودند مد نظر خود قرار دهیم.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار