معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی قم؛

۱۸۵۰ نظارت بر اجرای طرح فاصله گذاری هوشمند انجام شده است

محبی از انجام هزار و ۸۵۰ مورد نظارت بر اجرای طرح فاصله گذاری هوشمند طی ۲۴ ساعت گذشته خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازقم،سیامک محبی معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی قم با اشاره به انجام هزار و ۸۵۰ مورد نظارت بر اجرای طرح فاصله گذاری هوشمند طی ۲۴ ساعت گذشته گفت: تعداد کل بازدید‌های بازرسان بهداشت محیط و حرفه‌ای مرکز بهداشت در روز گذشته هزار و ۸۵۰ مورد بود که ۵ مورد از صنوف متخلف پلمپ و ۱۱۹ مورد نیز اخطار صادر شد.

محبی بیان کرد: در این روز همچنین ۶ قلیان سرا که جزو صنوف پرخطر هستند و باید تا اطلاع ثانوی تعطیل باشند، فعالیت خود را از سر گرفته بودند که با مداخله بازرسان مرکز بهداشت در قالب گشت مشترک با تعزیرات، صمت، نیروی انتظامی و اماکن تعطیل و غیرفعال شدند.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی قم با بیان اینکه تعداد ۶۸۳ مورد از صنوف نیز در روز گذشته اقدام به ثبت صنف خود و دریافت کد رهگیری کردند افزود: از جمله فعالیت‌های واحد بهداشت محیط و حرفه‌ای مرکز بهداشت می‌توان به پلمب یک واحد چلوکبابی، گشت مشترک با اماکن و پیگیری قلیانسرا‌های فعال و مراکز تجمعی جهت مقابله با بیماری کرونا، صدور اخطاریه تعطیل دو واحد شیرینی فروشی به دلیل رعایت نکردن پروتکل‌های بهداشتی، صدور اخطاریه تعطیل به واحد‌های پر تراکم اطراف پاساژ الزهرا و... اشاره کرد.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.