حدود ۹۸ درصد از جمعیت بافق غربالگری شد/ آغاز مرحله دوم غربالگری

رئیس شبکه بهداشت و درمان بافق گفت: به منظور پیشگیری و مقابله با کرونا تاکنون ۹۸ درصد از جمعیت شهرستان بافق به همت کارشناسان مراکز جامع سلامتی این شهرستان غربالگری شد.

حدود ۹۸ درصد از جمعیت بافق غربالگری شد/ آغاز مرحله دوم غربالگریبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، دکتر دانشی رئیس شبکه بهداشت و درمان بافق گفت: از آغاز شیوع کرونا به همت و تلاش جهادگران عرصه سلامت بیش از ۵۱ هزار نفر از شهروندان بافقی غربالگری شدند.

او بیان داشت: در این فرایند افرادی که علامت دار بودن به مراکز خدمات جامع سلامتی در شهرستان هدایت شدند و به افرادی هم که نیاز به ماندن در خانه داشتند توصیه‌های لازم ارائه شده است.

رئیس شبکه بهداشت و درمان بافق همچنین از آغاز مرحله دوم غربالگری سلامت در شهرستان بافق خبر داد و گفت: در این مرحله افرادی که با بیماری در تماس هستند یا فاکنور خطر در زمینه بیماری های، چون دیابت، فشار خون و... را دارند غربالگری می‌شوند.

اوافزود: از اوایل اسفند تا کنون حدود ۱۰۰ نفر در بیمارستان بافق بستری شده اند و از آنان نمونه گیری و تست کرونا انجام شده است که تست نیمی از آنان مثبت اعلام شد.

انتهایپیم/ غ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار