تهیه و توزیع ۳۰۰ پرس غذای گرم در میان نیازمندان شیراز

مدیر مدرسه علمیه مصنوریه شیراز گفت: بیش از ۳۰۰ پرس غذای گرم از سوی طلاب قرارگاه تبلیغی منصوریه در میان نیازمندان توزیع می شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، حجت الاسلام حمید رضا حدائق مدیر مدرسه علمیه مصنوریه شیراز با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در راستای مواسات و همدلی بیان کرد: پیرو فرمایشات رهبر معظم انقلاب، قرارگاه تبلیغی منصوریه به منظور کمک به نیازمندان اقدام به طبخ و توزیع ۳۰۰ پرس  غذای گرم در میان خانواده های نیازمندان کرده است.

او، با اشاره به اینکه طلاب قرارگاه تبلیغی منصوریه تاکنون فعالیت های بسیاری را در راستای کمک به نیازمندان انجام داده، تصریح کرد: این مدرسه یکی از زیر مجموعه های قرارگاه تبلیغی بودهکه تا کنون به فعالیت های بسیاری از جمله ضدعفونی معابر، منازل و وسایل نقلیه را انجام داده است.

حدائق ادامه داد: تهیه و توزیع بیش از ۲۵۰ بسته غذایی شامل، برنج، ماکارونی، سویا، رب گوجه و حبوبات و همچنین تهیه و توزیع بیش از ۲۰۰۰ هزار اقلام بهداشتی شامل ماسک، محلول ضدعفونی و دستکش بخشی دیگر از فعالیت های این قرارگاه تبلیغی در راستای کمک به نیازمندان بوده است.

مدیر مدرسه علمیه مصنوریه شیراز در پایان فعالیت های طلاب در این بخش را نشان از مسئولیت پذیری و تعهد آنان دانست.

انتهای پیام/ت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار