مدیر کل حج و زیارت استان کرمان گفت: برای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا، کلاس‌های آموزشی زائران حج تمتع امسال تا قبل از ماه رمضان مجازی و بعد از ماه رمضان حضوری برگزار می شود.

محمود عرب نژاد، مدیر کل حج و زیارت استان کرمان در گفت و گو  با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، گفت: امسال ۲۰ کاروان حج و زیارت در استان کرمان داریم که مدیران و روحانیون  هر کاروان مشخص شده و برای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا در حال آموزش ثبت نام شدگان در فضای مجازی هستند.

او افزود: کلاس ها‌ی مجازی ویژه حج تمتع ۹۹ از یک ماه قبل آغاز شده است و بعد از ماه رمضان هم کلاس‌های حضوری برقرار می‌شود.

 عرب نژاد با بیان اینکه هر کاروان یک کانال دارد و از طریق آن آموزش‌ها ارائه خواهد شد، افزود: ثبت نام کنندگان برای حضور مجازی در کلاس‌های آموزشی، بایستی از طریق مدیران و روحانیون کاروان‌ها اقدام و در کانال مربوط به کاروان عضو شوند.

او  تصریح کرد: امسال در استان کرمان سه هزار نفر برای حج تمتع، ثبت نام کرده اند که در قالب ۲۰ کاروان سازماندهی شده اند.

 مدیر کل حج و زیارت استان کرمان بیان داشت: اعزام حاجیان در گرو تایید سازمان بهداشت جهانی و شرایط کشور عربستان در پیشگیری از شیوع کرونا است. 

 او بیان کرد: با تمدیدمجدد تاریخ ودیعه ها، افرادی که تا تاریخ ۳۱ خرداد ماه ۸۶ فیش ودیعه گذای حج را دردست دارند، هم می‌توانند در این دوره ثبت نام کنند.

انتهای پیام / م 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار