بیش از ۱۷ میلیون پست با موضوع کره زمین در اینستاگرام منتشر شده است

شبکه اجتماعی اینستاگرام به تازگی آماری از تعداد پست‌های منتشر شده با هشتگ‌های مربوط به کره زمین را منتشر کرد که تعداد این پست‌ها به بیش از ۱۷ میلیون پست می‌رسد.

بیش از ۱۷ میلیون پست با موضوع کره زمین در اینستاگرام منتشر شده استبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، روز ۲۲ آوریل در تقویم جهانی روی کره زمین نام گذاری شده است و به نوعی علت نام گذاری این روز به عنوان روز کره زمین، اعلام اهمیت محیط زیست و تلاش برای حفظ و بقای محیط زیست و کره زمین است. دو روز در سال به نام کره زمین ثبت شده است که اولین روز آن در فصل بهار و دومین روز در اواسط فصل پاییز قرار دارد که همین موضوع نشان از اخمیت داشتن این روز در جهان دارد.

شبکه اجتماعی اینستاگرام نیز به تازگی و به مناسب روز کره زمین آماری از تعداد پست‌های منتشر شده در این شبکه اجتماعی با هشتگ‌های مربوط به طببیعت و کره زمین را منتشر کرد. این آمار‌ها به وسیله پست توییتری اینستاگرام و با انتشار یک تصویر در فضای مجازی منتشر شد که بر اساس این تصویر، تعداد پست‌هایی که با هشتگ GOGREEN، SAVETHEPLANET و BETHECHANGE منتشر شده‌اند هر کدام بیش از ۵ میلیون پست رسیده است که آماری بسیار زیاد و حیرت‌آور برای یک هشتگ در دنیای شبکه‌های اجتماعی به شمار می‌رود.

بیش از ۱۷ میلیون پست با موضوع کره زمین در اینستاگرام منتشر شده است

اما تعداد پست‌های منتشر شده با هشتگ‌های مربوط به کره زمین در اینجا به پایان نمی‌رسد و طبق اعلام اینستاگرام بیش از دو میلیون پست با هشتگ MOTHEREARTH و بیش از ۲۰۰ هزار پست با هشتگ EARTHDAYEVERYDAY در این شبکه اجتماعی منتشر شده است.


بیشتر بخوانید: جزئیات قابلیت جدید مسیریاب نشان برای مقابله با کرونا


اینستاگرام درباره بازه زمانی که این آمار را بر اساس آن دسته بندی کرده است، حرفی نزده و مشخص نیست که این تعداد پست در شبکه اجتماعی اینستاگرام از چه تاریخی منتشر شده‌اند؛ با این حال در صورتی که از زمان تاسیس این شبکه اجتماعی نیز این تعداد پست به ثبت رسیده باشند، می‌توان گفت فیسبوک و اینستاگرام تواسنته‌اند به موفقیتی بزرگ در زمینه گسترش فرهنگ حفاظت از محیط زیست دست پیدا کنند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار