امید داریم که رأی دیدار سپاهان و پرسپولیس نقض شود

مدیر امور حقوقی باشگاه سپاهان گفت: تمام تلاش خود را انجام داده‌ و دفاعیات خود را ارائه داده‌ایم و امید داریم که رأی دیدار سپاهان و پرسپولیس نقض شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،علیرضا حلاجی مدیر امور حقوقی و قرارداد‌های باشگاه سپاهان درباره نشست امروز کمیته استیناف فدراسیون فوتبال درباره رأی دیدار تیم‌های سپاهان و پرسپولیس اظهار داشت: این جلسه با حضور اصحاب و طرفین پرونده تشکیل و نمایندگان باشگاه‌های سپاهان و پرسپولیس در آن حضور داشتند. دفاعیات هر دو طرف استماع شد و سوابق و ادله موجود مورد بررسی قرار گرفت. در نهایت باید منتظر بمانیم تا تصمیم کمیته استیناف به باشگاه‌ها ابلاغ شود.

او افزود: فیلم‌هایی که تا کنون ارائه نشده بود دوباره به نمایش گذاشته شد و اعضای کمیته استیناف این فیلم‌ها را دیدند. همچنین درباره اثبات حادث شدن قوه قهریه و "فورس‌ماژور" توضیحاتی ارائه شد.

مدیر امور حقوقی و قرارداد‌های باشگاه سپاهان ادامه داد: اعضای کمیته استیناف در فرصت قانونی که دارند رأی را اعلام خواهند کرد و باید منتظر اعلام رأی بمانیم.

او در پاسخ به اینکه آیا امکان تغییر رأی این دیدار وجود دارد یا خیر، گفت: امیدواریم. تمام تلاش خود را انجام داده و دفاعیات خود را ارائه داده‌ایم و امید داریم که رأی نقض شود.

حلاجی درباره اینکه گفته بود ماده ۱۲ آیین‌نامه درباره آن دیدار رعایت نشده است، تصریح کرد: به هر حال این استدلال ما بوده که به صورت دفاعیات ارائه داده‌ایم. اعتقاد داریم ماده ۱۲ آیین‌نامه برگزاری مسابقات به صورت کامل رعایت نشده است و باید مهلت انجام بازی بر اساس آنچه در این ماده پیش‌بینی شده، تمدید می‌شده که این کار انجام نشده است.

منبع:تسنیم

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.