جولان کرونا در ناوهای جنگی آمریکا

شمار مبتلایان به ویروس کرونا در ناو تئودور روزولت نیروی دریایی آمریکا با افزایشی چشمگیر به ۸۴۰ نفر رسید.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از پایگاه خبری هیل، نیروی دریایی آمریکا اعلام کرد تمامی خدمه ناو تئودور روزولت تحت آزمایش تشخیصی ابتلا به کرونا قرار گرفته‌اند، که نتایج آن حاکی از افزایش شمار مبتلایان به این بیماری است.

مقامات نیروی دریایی آمریکا در بیانیه‌ای اعلام کردند که تاکنون نتیجه آزمایش کرونای ۸۴۰ نفر از خدمه این ناو مثبت اعلام شده که در مقایسه با رقم ۷۷۷ نفر روز چهارشنبه افزایش چشمگیری نشان می‌دهد.

شیوع ویروس کرونا در ناو تئودور روزولت در حالی بحث‌برانگیز شده که که وزارت دفاع آمریکا (پنتاگون) پیشتر برت کروزیر، فرمانده این ناو را به دلیل انتشار نامه‌ای که در آن نسبت به ابتلای خدمه به ویروس کرونا هشدار داده بود، از سمت خود برکنار کرد.

یک مقام نظامی آمریکا با اعلام این که در بین پرسنل ۲۶ ناو جنگی آمریکایی موارد مبتلا به ویروس کرونا گزارش شده است، افزود تمامی این ناو‌ها در بندر بوده و هر کدام تعدادی مبتلا به ویروس کرونا دارند.

در حال حاضر ۳ هزار و ۵۷۸ نفر از نظامیان آمریکایی به ویروس کرونا مبتلا شده‌اند که از این تعداد دو نفر جان خود را از دست داده، ۸۵ نفر در بیمارستان بستری بوده و یک هزار و ۷۳ نفر نیز بهبودی خود را بدست آورده‌اند.

نیروی دریایی آمریکا با یک هزار و ۲۹۸ مورد، یک‌سوم از مبتلایان به ویروس کرونا در ارتش آمریکا را دارد که تقریبا نیمی از این تعداد نیز، مبتلایان به ویروس کرونا در ناو هواپیمابر «تئودور روزولت» هستند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار