پزشکان بین‌المللی از پیشنهاد مرگبار ترامپ مبنی بر خوردن مواد ضدعفونی کننده برای مبارزه افراد با ویروس کرونا ابراز نگرانی کردند.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از رویترز، پزشکان و کارشناسان بهداشتی از مردم خواسته‌اند که اصلا به توصیه‌های پزشکی ترامپ درباره مبارزه با عفونت ناشی از ویروس کرونا در بدن خود توجه نکنند.

ترامپ اخیرا اعلام کرده بود که برای از بین بردن عفونت ناشی از ویروس کرونا در بدن خود، مواد ضدعفونی را بخورند و یا آنکه آن را تزریق نمایند!

پل هانتر، استاد دانشکده پزشکی دانشگاه «ایست آنگلیا» در این‌باره گفت: «این یک پیشنهاد کاملا غیرعلمی است و بسیار هم خطرناک است».

وی همچنین تاکید کرد که شاید از عفونت ناشی از ویروس کرونا در بدن جان خود را از دست ندهید، اما قطعا پس از تزریق ماده ضدعفونی کننده و یا خوردن آن احتمالا جان خود را از دست خواهید داد.

ترامپ در نشست خبری روزانه خود اظهار داشت: «دانشمندان باید بررسی کنند که آیا قرار دادن نورفرابفش یا مواد ضدعفونی کننده در بدن افراد مبتلا به ویروس کرونا ممکن است که باعث بهبود آن‌ها شود و یا خیر».

پاراستو دونایی، مدیر داروسازی و استاد داروسازی دانشگاه ریدینگ هم معتقد است که اظهارات ترامپ تکان‌دهنده و غیرعلمی بوده است. وی تاکید کرد که افراد مبتلا به ویروس کرونا باید از پزشک و یا داروساز واجد شرایط کمک بگیرند و به نظر‌های بی اساس توجهی نکنند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
United States of America
جهان
۱۹:۱۱ ۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۹
شاهکاره آفرینش ترامپه!!!!
آخرین اخبار