تولید قسمت نخست دوجین

قسمت نخست دوجین گپ و گفت با هنرمندان گیلانی همزمان با روز‌های در خانه ماندن برای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا تولید و منتشر شد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، قاسم مصفا مسئول روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان گفت: قسمت نخست دوجین گپ و گفت با هنرمندان گیلانی به همت جمعی از هنرمندان استان و همکاری معاونت هنری این اداره کل با هدف ارائه راهکار‌های استفاده درست از اوقات فراغت و تقویت مهارت تاب آوری همزمان با روز‌های در خانه ماندن برای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا تولید و منتشر شد.

او افزود: این مجموعه کاری است از محمد تجدد، مرتضی یکرنگ، محمد حاجتی و مریم شاملو که در قسمت نخست آن با مدت زمان چهار دقیقه و ۳۶ ثانیه، علاوه بر استفاده از نظرات کارشناسی مهرداد نامدار روانشناس و درمانگر بالینی، گفت و گویی کوتاه و جذاب با شیرین محسنی بازیگر تئاتر و تلویزیون و کیانوش علیپور خواننده موسیقی فولکلور استان به تصویر کشیده شده است.

مسئول روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان گفت: این اداره کل موشن گرافیک‌های آموزشی پیشنهادات فرهنگی برای اوقات فراغت روز‌های در خانه ماندن و علائم و راه‌های پیشگیری از ویروس کرونا را در این ایام تولید و منتشر کرده است.

قاسم مصفا در پایان تصریح کرد: علاقمندان برای مشاهده این ویدئو‌ها می‌توانند به کانال این اداره کل در سرویس اشتراک ویدئوی آپارات به نشانی  https://www.aparat.com/gilan.farhang.gov.ir مراجعه کنند.

 

انتهای  پیام / ق

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.