بلاتکلیفی هزار و ۲۱۶ واحد مسکن مهر در گناباد

فرماندار گناباد گفت: ۱۲۱۶ واحد مسکن مهر در گناباد به صورت ناتمام رها شده است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، حامد قربانی فرماندار گناباد در جلسه شورای مسکن گناباد با بیان اینکه دو هزار ۶۳۲ واحد مسکن مهر توسط شرکت‌های انبوه ساز در این شهرستان ساخته شده است، گفت: ۱۲۱۶ واحد مسکن مهر در گناباد بلاتکلیف است و از این تعداد فقط ۱۵۲ واحد آن بالای ۶۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و الباقی در مرحله فوندانسیون رها شده است.

او افزود: از این دو هزار و ۶۳۲ واحد، تسهیلاتِ یک هزار و ۴۱۶ واحد، توسط بانک مسکن واگذار شده و پس از تقسیم در اختیار متقاضیان قرار گرفته است.

فرماندار گناباد ادامه داد: ۵۶۴ واحد مسکن مهر در سطح شهرستان متقاضی ندارد، مسکن‌های مهر ساخته شده ۵۴۸ واحد است که در قالب تعاونی، یک هزار و ۱۶۶ واحد به صورت خودمالک و ۴۱۱ واحد به صورت انبوه ساز بوده است.

قربانی بیان کرد: در مرحله اول طرح اقدام ملی مسکن که از بهمن ماه در سطح کشور کلید خود تعدادی از استان‌های محروم مد نظر قرار گرفتند، اما در مرحله دوم خراسان رضوی از جمله شهرستان‌های گناباد، کاخک و بیدخت هم معرفی شدند.

او تصریح کرد: در طرح ملی مسکن در حوزه گناباد ۴۵۰ نفر، در بیدخت ۲۲ نفر و در کاخک ۱۰۰ نفر متقاضی هستند که روند موارد مربوط به راستی آزمایی آن‌ها از اداره کل راه و شهرسازی پیگیری می‌شود.

انتهای پیام//ح. ت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.