اخبار حوادث ۶ اردیبهشت ۹۹ را اینجا بخوانید.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، مهم‌ترین اخبار حوادث امروز (شنبه ۶ اردیبهشت ۹۹) را در این بسته خبری بخوانید.

واژگونی پراید یک کشته و یک مجروح برجای گذاشت

رئیس پلیس راه استان بوشهر گفت: درحادثه واژگونی یک دستگاه خودروی پراید در شهرستان دشتی یک نفر کشته و یک نفر مجروح شد.

 سرهنگ جابر پاپری افزود: در پی اعلام گزارشی در ساعت ۱۸ دیروز، مبنی بر وقوع یک فقره تصادف در جاده خورموج به روستای میانخره بلافاصله تیم‌های امدادی و انتظامی در محل حادثه حاضر شدند.

او افزود: در بررسی‌های اولیه مشخص شد در این سانحه که بر اثر واژگونی یک دستگاه خودروی پراید اتفاق افتاده است یکی از سرنشینان پراید به علت جراحات وارده در دم فوت کرده و یک سرنشین دیگر نیز مجروح شده که با همکاری عوامل امدادی به مراکز درمانی منتقل شد.

رئیس پلیس راه استان بوشهر، علت این حادثه  را بی‌توجهی راننده به جلو عنوان کرد.

دستگیری قاتل مرد کنگانی

فرمانده انتظامی استان بوشهر گفت: مردی ۴۲ساله که در شهرستان کنگان به علت اختلاف مالی و ملکی یک جوان ۳۵ساله را به قتل رسانده بود، شناسایی و دستگیری شد.

سردار خلیل واعظی افزود:  ۲۹بهمن ۹۸، وقوع یک قتل در شهرستان کنگان به پلیس گزارش شد و کارشناسان و کارآگاهان پلیس آگاهی هنگامی که در محل وقوع حادثه حاضر شدند، مشاهده کردند فردی با ضربات گلوله به قتل رسیده است.

او ادامه داد: وجود آثار خون، نحوه‌ مرگ و مستندات دیگر باعث شد کارآگاهان پلیس فرضیه قتل مقتول در دستور کار قرار داده و مسیر تحقیقات را بر روی شناسایی هویت قاتل متمرکز کنند.

فرمانده انتظامی استان بوشهر بیان کرد: قاتل که با پوشش‌های خاص و زیرکانه‌ای مرتکب قتل شده بود تصور می‌کرد هیچ ردی از او باقی نمانده است اما پلیس توانست با جمع آوری مستندات، این فرد ۴۲ساله را که ساکن شهر کنگان بود، شناسایی و در عملیاتی غافلگیرانه دستگیر کند.

واعظی گفت: متهم به قتل در بازجویی‌های اولیه ابتدا منکر بزه ارتکابی می‌شد، اما پس از مواجهه با مدارک پلیس به ارتکاب این جنایت اعتراف، و علت قتل را اختلافات مالی و ملکی بیان کرد.

او عنوان کرد: تحقیقات کارآگاهان پلیس در این خصوص ادامه دارد.

توقیف محموله قاچاق میلیاردی در دشتستان

فرمانده انتظامی استان از توقیف یک دستگاه کامیون کشنده حامل انواع لوازم یدکی خودرو به ارزش ۱۷ میلیارد ریال در دشتستان خبر داد.

سردار خللیل واعظی افزود: مأموران ایستگاه بازرسی شهید صلاحی در محور خروجی شهرستان دشتستان هنگام کنترل وسایل نقلیه عبوری یک دستگاه کامیون کشنده را به ظن حمل کالای قاچاق متوقف کردند.

او گفت: مأموران در بازرسی از وسیله نقلیه توقیف شده ۲۸ هزار و ۵۸۷ قطعه انواع لوازم یدکی خودرو شامل کمک فنر، استیپر، شمع، سنسور اکسیژن و کوئل کشف کردند که بنا به نظر کارشناسان ارزش آن‌ها ۱۷ میلیارد ریال است.

فرمانده انتظامی استان بوشهر بیان کرد: در همین  زمینه یک متهم دستگیر و پس از تشکیل پرونده و تکمیل تحقیقات تحویل مراجع قضائی شد.

توقیف کالای قاچاق در دیلم

فرمانده انتظامی شهرستان دیلم از کشف ۲ میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال کالای قاچاق در ۲۴ ساعت گذشته خبر داد.

 سرهنگ رضا اسماعیلی افزود: ماموران انتظامی در ۲۴ ساعت گذشته، با استقرار در جاده خروجی شهرستان دیلم به استان خوزستان با کنترل خودرو‌های عبوری به سه دستگاه خودرو سواری تندرو مشکوک شدند  و پس از بازرسی از آن‌ها انواع کالای قاچاق شامل ۹۶ جعبه مغز بادام هندی، ۶۰ طاقه پارچه، ۲۱ دستگاه اسپرسو و ۲۰ دستگاه قهوه ساز قاچاق کشف شد.

او گفت:  سه متهم در این زمینه دستگیر شدند.

کشف ۳۱ قطعه کبک در کنگان

فرمانده انتظامی کنگان گفت: ۳۱ قطعه کبک در بازرسی از یک منزل در این شهر کشف شد.

سرهنگ رهام رضایی افزود: در پی گزارش دوستداران حیات وحش مبنی بر نگهداری ۳۱ قطعه کبک در شهر کنگان، مأموران با هماهنگی قضائی و به همراه نماینده سازمان محیط زیست شهرستان وارد منزل شدند و مشخص شد ۳۱ قطعه کبک به صورت زنده در آن محل نگهداری می‌شود.

او ادامه داد: در این زمینه یک متهم دستگیر شد و کبک‌های کشف شده نیز به نماینده سازمان محیط زیست تحویل داده شد.

فرمانده انتظامی کنگان تأکید کرد: نگهداری از جانوران وحشی در منازل علاوه بر انتقال بیماری‌های مشترک بین انسان و حیوانات، زمینه از بین رفتن و انقراض حیوانات کمیاب را نیز فراهم می‌کند.

دستگیری اعضای باند سارقان اماکن خصوصی در بوشهر

فرمانده انتظامی شهرستان بوشهر گفت: اعضای باند چهار نفره سارقان اماکن خصوصی دستگیر شدند.

سرهنگ ابراهیم عرب زاده افزود: در پی وقوع چندین فقره سرقت اماکن خصوصی در شهر بوشهر، اعضای یک باند چهار نفره شناسایی و پس از هماهنگی با مقام قضائی دستگیر شدند.

او بیان کرد: متهمان به ارتکاب ۳۶ فقره سرقت اماکن خصوصی در شهر بوشهر اعتراف کردند و مقادیری اموال سرقت شده از آنان کشف شد.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.