خادمان مواکب اربعین در روز‌های کرونایی بیکار ننشستند

رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات خوزستان از خدمات رسانی خادمان ۶۱ موکب اربعین در استان به خانواده‌های آسیب دیده از ویروس کرونا خبر داد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، حجت الاسلام سید محمود موسوی رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات خوزستان با اشاره به خدمات رسانی خادمان ۶۱ موکب اربعین حسینی در استان به خانواده‌های آسیب دیده از ویروس کرونا گفت: درحال حاضر ۷۱۰ خادم افتخاری و ۱۲ کارگاه تولید ماسک و لباس حفاظتی در مواکب مستقر در شهر‌های مختلف استان به صورت شبانه روزی فعال هستند.

او با بیان اینکه تاکنون ۲۲۰ هزار و ۶۰۰ عدد ماسک و لباس حفاظتی از سوی موکب‌های اربعین تولید و در مراکز درمانی و بیمارستانی توزیع شده، اظهار داشت: ۶ هزار و ۳۰۰ پرس غذای گرم و ۱۲ هزار و ۶۵۰ بسته غذایی و معیشتی نیز تهیه و بین نیازمندان توزیع گردید.

حجت السلام موسوی، ضدعفونی سطوح و معابر عمومی شهر‌ها با استفاده از ۳۲ هزار و ۵۰۰ لیتر و تهیه و توزیع ۲۵۵ هزار بسته بهداشتی را از دیگر کار‌های انجام شده توسط موکب‌های اربعین برشمرد و تصریح کرد: با صلاحدید ستاد مبارزه کرونا تا ریشه کنی این ویروس مرگبار، کمک یار مردم، دستگاه‌های اجرایی، امدادی و درمانی خواهیم بود.

به گفته این مقام مسئول؛ در صورت نیاز بیشتر، امکان به افزایش تعداد موکب‌ها برای خدمت رسانی بیشتر به مردم خوزستان وجود دارد.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.