رئیس شورای حاکمیتی سودان اعلام کرد حزب منحل شده کنگره ملی به دنبال نفوذ در نیرو‌های مسلح این کشور، دلسرد کردن مردم سودان و کودتا برای نابودی دوره انتقالی در این کشور است.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان عبدالفتاح البرهان، رئیس شورای حاکمیتی سودان، حزب منحل شده کنگره ملی این کشور را متهم کرد که به دنبال نفوذ در نیرو‌های مسلح این کشور است و در مسیر پیشرفت حرکت انقلاب برای رسیدن به اهدافش کارشکنی می‌کند.

البرهان با تاکید بر اینکه کشورش قادر به غلبه بر مشکلاتی است که شهروندان با آن روبه‌رو هستند، گفت: ملت سودان از آنچه علیه آن‌ها توطئه می‌شود آگاه هستند و سازوکار‌هایی برای مقابله با انتشار تبلیغات و دروغ پردازی‌های مضر وضع شده و مطمئنا سودان به جلو پیش خواهد رفت.

وی بر وفاداری نیرو‌های مسلح و پلیس این کشور از انقلاب دسامبر تاکید کرد و گفت: تاریخ ثابت خواهد کرد که نیرو‌های مسلح وفادار به انقلاب خواهند بود. ما بر سر عهد و پیمان خود هستیم و هرگز خیانت نخواهیم کرد، زیرا ما برای تغییر وفادار خواهیم بود.

رئیس شورای حاکمیتی سودان گفت: همه شواهد دال بر این است که حزب کنگره ملی سودان با کارشکنی در مسیر دوره انتقالی درصدد دلسرد کردن مردم از انقلاب هستند، اما ملت سودان حامی و ضامن انقلاب است و نیرو‌های نظام هم تحت فرمان ملت هستند.

البرهان تاکید کرد: نهاد‌های قضایی در سودان در حال حاضر مراحل قضایی و حقوقی را برای بررسی و ارزیابی اطلاعات و داده‌ها درباره توطئه‌گران علیه انقلاب انجام می‌دهند و هرکسی که به انقلاب حمله کند به سودان حمله کرده است و مجازات خواهد شد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار