عملیات اجرایی بهسازی و آسفالت خیابان‌های کوی ذوالفقاری

عملیات اجرایی بهسازی و آسفالت خیابان‌های کوی ذوالفقاری آبادان با ۹۰ میلیارد ریال اعتبار روز یکشنبه با حضور جمعی از مسوولان محلی آغاز شد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان،فرهاد میاحی سرپرست شهرداری آبادان در آیین آغاز عملیات اجرایی خیابان‌های کوی ذوالفقاری گفت: بر اساس تفاهمنامه‌ای که بین شهرداری آبادان و سازمان منطقه آزاد اروند امضاء شده طرح بهسازی و آسفالت خیابان‌های اصلی و فرعی ۳۰ متری ذوالفقاری در مدت ۶ ماه انجام می‌شود.

او افزود: تفاهمنامه بهسازی خیابان‌های اصلی و فرعی ۴۰ متری ذوالفقاری نیز بزودی بین شهرداری آبادان و سازمان منطقه آزاد اروند امضاء و پس از تامین اعتبار اجرایی خواهد شد.

سرپرست شهرداری آبادان توسعه خدمات شهری با هدف بالا بردن سطح رفاه اجتماعی و ایجاد انگیزه برای سرمایه‌گذاری و ایجاد اشتغال در شهر آبادان را از اولویت‌های شهرداری در سالجاری عنوان کرد و گفت:اگر نتوانیم زیر ساخت‌های لازم با خدمات عمومی مناسب را ایجاد کنیم بدون شک سرمایه‌گذار به شهر ورود نمی‌کند.

 

حجت الاسلام علی ابراهیمی‌پور امام جمعه آبادان نیز در این آیین گفت: مناطق حاشیه‌ای شهر مانند شطیط و علوانیه به لحاظ زیرساختی شرایط بسیار نامناسبی دارند که شهرداری با حمایت سازمان منطقه آزاد اروند عملیات بهسازی و نوسازی معابر این مناطق را آغاز کرده است.

او با بیان اینکه حق مردم آبادان بیش از این است افزود: هیچ جا خرابی‌های آبادان را ندارد و این مساله نارضایتی شهروندان را در پی‌داشته است.

امام جمعه آبادان گفت: متاسفانه در سال گذشته چند پروژه در منطقه ذوالفقاری و علوانیه آبادان کلنگ‌زنی شد ولی به سرانجام نرسید و به این دلیل اعضای شورای شهر و شهرداری باید نظارت دقیقی بر این پروژه‌ها داشته باشند.

انتهای پیام/ د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.