️تداوم نوسازی و بهسازی ایستگاه‌های اتوبوس شهر کرمانشاه

مدیرعامل سازمان حمل و نقل مسافر «تاکسیرانی، اتوبوسرانی» شهر کرمانشاه با اشاره به اقدامات مربوط به رفع مشکلات ایستگاه‌های اتوبوس از تداوم نوسازی و بهسازی ایستگاه‌های اتوبوس این شهر خبر داد.

به گزارش  خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، سجاد سلیمانی، با اشاره به اینکه ضرورت رسیدگی و ساماندهی ایستگاه اتوبوس‌های درون‌شهری به عنوان یکی از مسائل مهم شهری در زمینه حمل و نقل عمومی، گفت: در صدد هستیم با ایجاد ایستگاه‌های جدید و همچنین نوسازی ایستگاه‌هایی که از قبل وجود دارد سطح خدمات رسانی بویژه در مناطق پرحجم مسافر با نوسازی و بهسازی ایستگاه‌های این خطوط انجام گیرد.

او افزود: تعداد زیادی از ایستگاه‌های اتوبوس شهر کرمانشاه فرسوده شده بودند و نیاز به بازسازی و مناسب سازی داشتند از این رو نوسازی ایستگاه‌های ترمینال شماره ۲ در دستور کار قرار گرفت.

به گفته سلیمانی تاکنون حدود ۲۴ ایستگاه در این خطوط به طور کامل مورد تعویض و نوسازی و ۴۸ ایستگاه نیز بهسازی شده اند.

مدیرعامل سازمان حمل و نقل مسافر «تاکسیرانی، اتوبوسرانی» شهر کرمانشاه با تأکید بر اینکه نوسازی سایر ایستگاه‌ها نیز با سرعت پیگیری می‌شود، ادامه داد: در تلاش هستیم سطح خدمات رسانی مناسبی به شهروندان با ناوگان حمل و نقل عمومی درون شهری در تمام نقاط شهر صورت گیرد.

انتهای  پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار