مسابقات قرآنی تلاوت نور و عکس سفره‌های آسمانی در املش

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی املش از برگزاری مسابقات قرآنی تلاوت نور و عکس سفره‌های آسمانی در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، سید عباس موسوی رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان املش گفت: به مناسبت فرا رسیدن ماه مبارک رمضان مسابقات قرآنی تلاوت نور و عکس سفره‌های آسمانیبا همکاری سازمان تبلیغات اسلامی، قرارگاه فرهنگی، بسیج رسانه و بسیج هنرمندان این شهرستان برگزار می‌شود.

او افزود: در مسابقه قرآنی تلاوت نور، کودکان و نوجوانان قرآنی می‌توانند در هنگام خواندن قرآن به صورت ترتیل یا قرائت از خود فیلم یک دقیقه‌ای تهیه کنند.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان املش گفت: شرکت کنندگان در این مسابقه می‌بایست فیلم یک دقیقه‌ای ضبط شده به همراه نوع تلاوت ترتیل یا قرائت براساس اصول تلاوت و صحیح خوانی، نام و نام خانوادگی، سن و شماره تماس را به آدرس اینستاگرام mehdinazarpak و تلگرام mehdinazarpak۹۹ @ و شماره تلفن ۰۹۳۶۵۳۵۲۲۱۶ ارسال کنند.

سید عباس موسوی افزود: علاقمندان برای شرکت در مسابقه عکس سفره‌های آسمانی نیز می‌بایست یک عکس با کیفیت مناسب از ساده‌ترین و زیباترین تزیین از سفره‌های افطاری را به همراه نام، نام خانوادگی و شماره تماس خود به آدرس اینستاگرام mehdinazarpak و تلگرام mehdinazarpak۹۹ @ و شماره تلفن ۰۹۳۶۵۳۵۲۲۱۶ ارسال کنند.

او در پایان تصریح کرد: مهلت ارسال آثار برای این دو مسابقه تا پایان ماه مبارک رمضان خواهد بود و در پایان به سه نفر از برگزیدگان هر کدام از این مسابقات، هدایای نقدی اهدا خواهد شد.

 

انتهای پیام / ق

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.