کاهش ۳۲ درصدی سرقت در زرندیه

فرمانده انتظامی شهرستان زرندیه از کاهش ۳۲ درصدی سرقت در این شهرستان خبر داد.

کاهش ۳۲ درصدی سرقت در زرندیهبه گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، سرهنگ روح الدین یوسفوند فرمانده انتظامی شهرستان زرندیه گفت: با تلاش شبانه روزی ماموران انتظامی و انجام طرح‌های متعدد انتظامی، طی یک ماه گذشته، انواع سرقت در شهرستان زرندیه در مقایسه با مدت مشابه سال قبل کاهش ۳۲ درصدی را به همراه داشته است.

سرهنگ یوسفوند کارکنان نیروی انتظامی را به عنوان حافظان مال و جان مردم دانست و افزود: پلیس شهرستان با کنترل سارقان سابقه دار و محلات جرم خیز سعی کرده محیطی امن برای شهروندان ایجاد کند.

او به پلمب ۳۰ واحد صنفی غیر ضروری هم اشاره و اضافه کرد: در طرح فاصله گذاری اجتماعی و پیشگیری از شیوع ویروس کرونا طبق دستور صادره از ستاد ملی مبارزه با کرونا مبنی بر بستن واحد‌های صنفی غیر ضروری، این واحد‌های صنفی که مقررات ابلاغ شده را رعایت نکرده و اقدام به بازکردن واحد صنفی خود کرده بودند، در یک ماهه گذشته پلمب شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان زرندیه بیان کرد: دلیل موفقیت این طرح‌ها، نتیجه زحمات تلاشگران نیروی انتظامی شهرستان و همکاری مردم با پلیس در ایجاد نظم و امنیت پایدار در جامعه بوده است که این موضوع می‌تواند باعث ارتقا امنیت شهر و شهروندان شود.

انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.