دستگیری سارق خودرو‌های مدل پایین در در اراک

در عملیات کارآگاهان پلیس سارق حرفه‌ای خودرو‌های مدل پایین در اراک دستگیر شد.

دستگیری سارق خودرو‌های مدل پایین در در اراک به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، در عملیات کارآگاهان پلیس آگاهی استان، سارق سابقه داری که خودرو‌های پراید مدل پایین را سرقت و با برداشتن تجهیزات، خودرو‌ها را در خیابان رها می‌کرد، شناسایی و دستگیر شد.

سرهنگ کامیار چهری رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان مرکزی گفت: در ماه‌های گذشته با اعلام گزارش‌هایی از سرقت خودرو‌های پراید مدل پایین در سطح شهر اراک، بررسی موضوع به صورت تخصصی در دستور کار اداره مبارزه با سرقت این پلیس قرار گرفت.

سرهنگ چهری افزود: در مراحل تحقیقات پلیس سرانجام سرنخ‌هایی از یک سارق حرفه‌ای و سابقه دار در این سرقت‌ها به دست آمد و با هماهنگی مرجع قضائی این فرد در عملیاتی شناسایی و دستگیر شد.

او اضافه کرد: در بازجویی‌های تخصصی کارآگاهان پلیس، فرد دستگیر شده با مشاهده اسناد و مدارک به دست آمده به ۴ فقره سرقت خودرو و رهاسازی آنان بعد از سرقت تجهیزات آن در خیابان‌های شهر اراک اعتراف کرد.

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان مرکزی بیان کرد: با توجه به اعترافات این فرد، خریدار اموال مسروقه نیز در عملیاتی دیگر دستگیر و هر دو نفر با تکمیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.

انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.