بسته اخبار حوادث هفتم بهمن ماه استان مرکزی؛

از هروئین‌هایی که توزیع نشد تا کارت قرمز و زرد پلیس به واحدهای صنفی

مهم‌ترین اخبار حوادث هفتم بهمن ماه استان مرکزی را در این بسته خبری بخوانید.

از هروئین‌هایی که توزیع نشد تا کارت قرمز و زرد پلیس به  واحدهای صنفی

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، مهم‌ترین حوادث استان مرکزی در هفتم بهمن ماه  را در این بسته خبری بخوانید:

هروئین‌هایی که توزیع نشد

سرهنگ احمدرضا چگنی رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی استان از کشف ۵ کیلو گرم هروئین و مقادیری شیشه از ۳ توزیع کننده مواد مخدر قبل از توزیع در اراک خبر داد.

سرهنگ چگنی با تأکید بر عزم راسخ پلیس در مبازره هدفمند با پدیده شوم مواد مخدر افزود: متهمان دستگیر شده پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به دستگاه قضائی معرفی شدند.

غافلگیری شوتی‌ها

در عملیات ماموران انتظامی شهرستان شازند، یک میلیارد و ۲۴۰ میلیون ریال انواع کالای قاچاق در توقیف ۴ دستگاه خودروی شوتی کشف شد.

سرهنگ محمدعقیل سلگی فرمانده انتظامی شهرستان شازند گفت: با تداوم طرح‌های عملیاتی پلیس شهرستان در مبارزه با قاچاق کالا و تقویت برنامه ریزی‌ها در برخورد با خودرو‌های شوتی، ماموران انتظامی این شهرستان ۴ دستگاه خودروی حامل بار قاچاق را متوقف کردند که در این عملیات مقدار یک میلیارد و ۲۴۰ میلیون ریال انواع کالای قاچاق شامل تلویزیون، چای ساز، دستگاه بخار و پوشاک قاچاق کشف شد و در این عملیات ۴ نفر دستگیر و با تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.

ساماندهی معتادان تابلو در شازند

سرهنگ عبدالرضا جودکی فرمانده انتظامی شهرستان خنداب از کشف ۳۹۱ کیلوگرم انواع مواد مخدر و ساماندهی ۳۹۸ نفر معتاد تابلو از ابتدای سال جاری در عملیات‌های پلیس این شهرستان خبر داد.

سرهنگ جودکی سامانه ۱۱۰ و ۱۹۷ را به عنوان بستر‌هایی آسان در تعامل و ارتباط با پلیس عنوان دانست و گفت: مردم می‌توانند در کلیه ساعات شبانه روز گزارش‌های خود را از طریق تلفن ۱۱۰ به مراکز پلیس ارائه دهند و عملکرد کارکنان انتظامی را نیز از طریق تلفن ۱۹۷ مورد نقد قرار دهند.

اعتراف کابل دزد‌ها

سرهنگ امیر مختاری فرمانده انتظامی شهرستان اراک از دستگیری ۲ سارق کابل‌های برق شهری در عملیات ماموران کلانتری ۱۷ قائم این شهرستان خبر داد.

سرهنگ مختاری افزود: سارقان دستگیر شده به ۲۲ فقره سرقت کابل در سطح شهرستان اعتراف کرده اند و پرونده‌های متشکله آنان برای برخورد قانونی به مرجع قضائی ارسال شد.

کارت قرمز و زرد پلیس به ۳ واحد صنفی

سرهنگ جعفر پرویزی رئیس اداره نظارت بر اماکن عمومی پلیس امنیت عمومی فرماندهی انتظامی استان مرکزی در این باره گفت: در تداوم ارتقاء امنیت اجتماعی و کاهش ناهنجاری‌های اجتماعی در مرکز استان، با هماهنگی با دستگاه قضائی، ۳ طرح نظارت بر اصناف کانون‌های تبلیغاتی، باشگاه‌های ورزشی و دکه‌های سطح شهرستان اراک اجرا شد.

سرهنگ پرویزی با اشاره به همکاری اتحادیه‌های صنفی در مدت زمانی اجرای این طرح اضافه کرد: در اجرای این طرح، یک باشگاه ورزشی به دلیل عدم رعایت قوانین و مقرارت صنفی پلمب و به ۲ واحد صنفی تبلیغاتی نیز اخطار پلمب داده شد.

دزد مکان‌های خصوصی در تله

در عملیات ماموران انتظامی شهرستان خمین سارق اماکن خصوصی دستگیر و به ۵ فقره سرقت در این شهرستان اعتراف کرد.

سرهنگ بهزاد فکوری فرمانده انتظامی شهرستان خمین از مردم خواست به منظور پیشگیری از سرقت به توصیه و هشدار‌های پلیسی توجه داشته و در صورت اطلاع از هر گونه سرقت و یا تردد افراد مشکوک موضوع را با شماره تلفن ۱۱۰ به پلیس اعلام کنند.

غافلگیری خرده فروشان مواد مخدر

در طرح‌های پاک سازی پلیس شهرستان محلات طی یک ماه گذشته، ۱۱۸ نفر سارق، خرده فروش مواد مخدر و معتاد متجاهر دستگیر شدند.

سرهنگ عباس محمدرضایی فرمانده انتظامی شهرستان محلات از مردم خواست در صورت مشاهده هرگونه ناهنجاری، تردد وسایل نقلیه و یا افراد مشکوک و همچنین تهیه و توزیع مواد مخدر مراتب را به قید فوریت از طریق تلفن ۱۱۰ به عنوان پل ارتباطی پلیس و مردم اطلاع رسانی کنند تا در کمترین زمان نسبت به مقابله با هرگونه جرایم و آسیب‌های اجتماعی اقدامات و برنامه ریزی‌های لازم انجام پذیرد.

انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.