مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان قم؛

رزمایش ضیافت همدلی برای کمک به نیازمندان در قم اجرا می شود

حجت الاسلام اسکندری از اجرای طرح رزمایش ضیافت همدلی در قم خبر داد و گفت: سبد‌های فرهنگی، بهداشتی و غذایی توسط این اداره کل به نیازمندان اهدا می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازقم،حجت الاسلام عباس اسکندری  مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان قم با اشاره به برنامه‌هایی که توسط اداره کل اوقاف و امور خیریه در ماه مبارک رمضان اجرا می‌شود،گفت: از جمله برنامه‌ها می‌توان به طرح ضیافت الهی و همچنین رزمایش ضیافت همدلی اشاره کرد.

حجت الاسلام اسکندری  با بیان اینکه طرح ضیافت الهی شامل برنامه‌های فرهنگی، اجتماعی و قرآنی می‌شود، افزود: به دلیل شیوع ویروس کرونا برنامه‌ها از طریق فضای مجازی اجرا خواهد شد.

مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان قم تصریح کرد: همه بقاع متبرکه به ویژه بقاع شاخص کانال‌هایی در فضای مجازی ایجاد کرده‌اند که در ایام ماه مبارک رمضان با مردم در ارتباط هستند که ضمن آموزش و تربیت دانش آموختگان قرآن و اجرای برنامه‌های فرهنگی در قالب انتقال معارف دینی، اعتقادی، احکام و مسابقات قرآن، کارشناسی‌های مشاوره‌ای از طریق فضای مجازی ارائه می‌کنند.

او در خصوص نحوه اجرای طرح رزمایش ضیافت همدلی، افزود: سبد‌های فرهنگی، بهداشتی و غذایی برای نیازمندان توسط این اداره کل در نظر گرفته شده است که سبد‌های بهداشتی شامل دستکش، ماسک و مواد ضدعفونی و سبد‌های فرهنگی شامل برگه‌های نقاشی، رنگ آمیزی، ادعیه و ... می‌شود.

حجت الاسلام اسکندری بیان کرد: این بسته‌ها توسط مراکز افق بقاع متبرکه برای نیازمندان در شعاع پیرامونی آن توزیع می‌شود که شامل پنج هزار بسته با ارزش هر بسته ۳۵۰ هزار تومان است.

مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان قم گفت: طی برنامه ریزی انجام گرفته با صدا و سیما سحرگاهان هر شب یکی از سخنرانان مطرح در بقاع متبرکه حضور می‌یابند و برخی از برنامه‌ها نیز به صورت کلیپ تهیه شده و در فضای مجازی منتشر می‌شود.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.