فعالیت ضد کرونایی بانوان شهرک شهید رجایی

مسئول پایگاه بسیج خواهران ام ابیها (س) شهرک شهید رجایی از تولید ۶۰۰ عدد ماسک بهداشتی با یاری بانوان خبر داد.

طاهره سروستانی مسئول پایگاه بسیج خواهران «ام ابیها (س)» در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، روستای شهرک شهید رجایی گفت: به منظور جلوگیری و پیشگیری از شیوع کووید ۱۹ و در اقدامی خودجوش در روستای شهرک شهید رجایی کارگاه تولید ماسک بهداشتی با رعایت نکات بهداشتی و حمایت پایگاه بسیج خواهران ام ابیها (س) راه اندازی شد.

فعالیت ضد کرونایی بانوان شهرک شهید رجایی

او افزود: با توجه به نیاز اهالی روستا و اینکه روستاییان از وسایل بهداشتی و مواد ضدعفونی محروم هستند، تصمیم گرفتیم تا کارگاه تولید ماسک بهداشتی را با کمک و همکاری زنان و بانوان روستا راه اندازی کنیم.

سروستانی بیان کرد: مسئولیت دوخت و دوز ماسک‌های بهداشتی بوسیله چندین نفر از بانوان ساکن روستا انجام می‌شود که پس از تولید، بین اهالی روستا‌های شهرک شهید رجایی، گرگر، گود انجیر، کنجدکار به صورت رایگان توزیع خواهد شد.

فعالیت ضد کرونایی بانوان شهرک شهید رجایی

مسئول پایگاه بسیج خواهران ام ابی‌ها (س) اظهار داشت: در صورتی که نیکوکاران به کمک ما بیایند «می توانیم علاوه بر ماسک، دستکش و سایر لوازم بهداشتی نیز تولید کنیم» و به بیمارستان‌ها و مراکزی که نیاز دارند ارائه دهیم.

پیش از این نیز به منظور پیشگیری و جلوگیری از شیوع ویروس کرونا، روستای گرگر و شهرک شهید رجایی با همکاری دهیاری و بسیجیان این روستا‌ها چندین بار ضدعفونی شد.

شهرک شهیدرجایی، روستایی از توابع بخش مرکزی شهرستان باغملک در استان خوزستان ایران است. این روستا در دهستان هپرو قرار دارد.

انتهای پیام/ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.