پس از ۱۴ سال محقق شد؛

تولید بیش از ۴۹۷ هزار متر لوله در شرکت لوله سازی اهواز

مدیر عامل شرکت لوله سازی اهواز گفت: رکورد متراژ تولید در این شرکت از ۴۹۷ هزار متر عبور کرد.

تولید بیش از ۴۹۷ هزار متر لوله در شرکت لوله سازی اهوازبه گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، علی خنیفر مدیر عامل شرکت لوله سازی اهواز با اشاره به ثبت رکورد متراژ تولید لوله در آخرین روز‌های سال ۹۸ گفت: در بخش تناژ، در سال ۱۳۸۵ در ۳ شیفت و تنها با سایز ۵۶ اینچ، ۴۹۴ هزار و ۸۴ متر لوله تولید شده است.

او با بیان اینکه طی پارسال در ۲ شیفت و قطر‌های متفاوت موفق به ثبت رکورد ۴۹۷ هزار و ۶۰۵ متر شدیم، افزود: این رکورد را کارکنان کارخانه شماره ۴ شرکت لوله سازی اهواز به ثبت رساندند.

خنیفر بیان داشت: امیدواریم با حرکت در مسیر تولید و ثبت رکورد‌های دیگر بتوانیم گام‌های موثری برای تحقق «جهش تولید» را در سال ۹۹ برداریم و بتوانیم تحریم های ناجوانمردانه را شکست دهیم.

شرکت لوله سازی اهواز در سال ۱۳۴۶ در منطقه وسیعی از کلانشهر اهواز با استفاده از ماشین آلات مدرن و تجهیزات پیشرفته و بکارگیری نیروی انسانی متخصص با هدف تولید لوله‌های فولادی جهت صنایع نفت، گاز، پتروشیمی و آب تأسیس شد.

لوله‌های تولیدی این شرکت شامل؛ انواع لوله‌های فولادی (سرویس ترش و غیرترش) جوش مسـتقیم به روش HFW از سـایز ۶ تا ۲۴ اینچ، SAWL از سایز ۲۴ تا ۵۶ اینچ و SAWH از سایز ۲۴ تا ۱۰۰ اینچ و تولید لوله‌های استراتژیک جداره چاه (Casing) از سایز ۸/۳-۱۳ تا ۳۰ اینچ است.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.