چیزی بهتر از شفافیت و قانونمداری برایمان نیست

رئیس هیئت فوتبال استان کرمان گفت: در مسائل مربوط به بازرسی‌ها همواره پیش قدم بودیم و چیزی بهتر از شفافیت و قانونمداری برایمان نبوده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، علی قرایی، رئیس هیئت فوتبال استان کرمان در نشست با مسئول ارزیابی کمیته امور استان‌های فدراسیون فوتبال ضمن تبریک ماه مبارک رمضان گفت: باید تلاش کنیم، نهایت بهره را از فضا‌ها و فرصت‌های معنوی این ماه مبارک ببریم و علاوه بر دعا کردن برای سلامتی همه و گذر کردن از بحران کرونا، خدمتی به جامعه فوتبال استان و کشور داشته باشیم.

 

او با اعلام اینکه کردانی مسئول ارزیابی کمیته امور استان‌های فدراسیون فوتبال با سفر به استان‌های مختلف، عملکرد هیئت‌های فوتبال استان‌ها را ارزیابی می‌کنند، افزود: واقعاً برای این کار نیازمند یک روحیه جهادی هستیم چرا که کار سخت و حساسیست و بدین ترتیب، ضمن بررسی نقاط ضعف و قوت استان ها، تفاوت استان‌هایی که کار انجام می‌دهند با استان‌هایی که کمتر فعالند، مشخص می‌شود.

قرایی ابراز امیدواری کرد: عملکرد هیئت فوتبال استان کرمان، ابتدا مورد رضایت پروردگار و سپس رضایت مسئولان فدراسیون فوتبال قرار گیرد.

 

او تصریح کرد: با وجود مشکلات اقتصادی بسیار زیاد، تلاش کردیم گوشه‌ای از انتظاراتی که فدراسیون از هیئت استان داشت را برآورده کنیم.

قرایی با اعلام اینکه فشار زیادی روی باشگاه هاست و از آنجایی که منبع درآمد ما باشگاه‌ها هستند، بیان داشت: اگر نگاهمان تنها درآمدی باشد، نمی‌توانیم در هیئت کاری انجام دهیم، این درحالیست که تا جایی که توانسته ایم و در توانمان بوده، خلاء مسائل اقتصادی را با کار بیشتر رفع کرده ایم.

 

رئیس هیئت فوتبال استان کرمان با بیان اینکه، همیشه در مسائل مربوط به بازرسی ها، پیش قدم بوده ایم، گفت: چیزی بهتر از شفافیت و قانونمداری برایمان نیست.

قرایی به ارزیابی درون سازمانی اشاره کرد و گفت: دو سالیست مسئولان فدراسیون فوتبال با روحیه جهادیشان در حال تلاشند، ما نیز تلاش کردیم در بخش‌های مختلف، فعالیت‌های هئیت استان را در قالب چارچوبی که دوستان فدراسیون ابلاغ کردند، منعکس کنیم.

 

او با بیان اینکه گزارش عملکرد کنونی ماحصل تلاش جمع کثیری از خانواده ورزش به ویژه فوتبال بزرگترین استان کشورست که مستندات کار هم ضمیمه آن است، ابراز امیدواری کرد: کار متناسب با درخواست فدراسیون انجام شده باشد.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.