هیچ دانش‌آموزی نباید به بهانه عدم دسترسی به اینترنت از آموزش بازبماند

مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان گفت: هیچ دانش‌آموزی نباید به بهانه عدم دسترسی به اینترنت یا سایر امکانات از استمرار آموزش باز بماند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،محمد اعتدادی مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان در جلسه هم‌اندیشی و تعامل همکاران حوزه آموزش ابتدایی اداره کل در سخنانی ضمن گرامی‌داشت ایام ماه مبارک رمضان و قدردانی از تلاش‌های همکاران شاغل در این حوزه در سخنانی اظهار داشت: در حوزه آموزش ابتدایی، آمار عضویت مدیران واحد‌های سازمانی، معلمان و دانش‌آموزان و نیز برگزاری کلاس‌ها، آماری بسیار مطلوب است که استان اصفهان را در میان ۵ استان برتر کشور قرار داده است که تلاش‌های همکاران در این زمینه جای تقدیر دارد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان با اشاره به سوالات پرتعداد در خصوص «شاد» بیان داشت: نگرانی‌ها و دغدغه‌های موجود باید به نحو مطلوب پاسخ داده شود و برطرف شود؛ چرا که با راه اندازی شاد و در پی یک کوچ اجباری، در حال تجربه یک تغییر هستیم که برای به ثمر نشستن مطلوب آن، به مدیریتی قوی، تلاش و ممارست بالا نیاز است.

او همچنین گفت: باید تلاش کنیم پاسخگوی سوالات و ابهامات احتمالی جامعه باشیم تا بتوانیم نگرشی مطلوب در جهت پایدار نمودن این شبکه آموزشی در اذهان جامعه ایجاد نماییم.

اعتدادی با اشاره به وجود نقاط کم‌برخوردار در پهنه جغرافیایی استان اصفهان بیان داشت: لازم است پس از شناسایی نقاطی که فاقد امکانات مطلوب برای ارتباطات اینترنتی هستند، ضمن تعامل با دستگاه‌های ذیربط، امکانات لازم تدارک دیده شود و شرایط برای پیگیری روند آموزشی فراهم گردد و هیچ دانش‌آموزی نباید به بهانه عدم دسترسی به اینترنت یا سایر امکانات از استمرار آموزش باز بماند.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.