۲۱۰ سبد مواد غذایی در روستا‌های سرباز و راسک توزیع شد

مدیر امور برق راسک گفت: ۲۱۰ سبد مواد غذایی از محل کمک‌های اهدایی شرکت توزیع نیروی برق استان کردستان به مناطق روستایی سیلزده شهرستان‌های راسک و سرباز توزیع شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، محمد رییسی مدیر امور برق راسک گفت: این اقلام میان روستاییان کریم آباد، خیر آباد، رحیم آباد، تابکی آب، سالار برین پایین و سالار برین بالا در منطقه کوه ون شهرستان سرباز و روستاییان بیدلد، کشاری و کاشکان شهرستان راسک توزیع شده است.

او ادامه داد: این سبد غذایی شامل برنج، روغن، رب و اقلام خوراکی بوده که در میان ۲۱۰ خانوار روستایی آسیب دیده از سیل اخیر جنوب سیستان و بلوچستان توزیع شد.

بارش باران سیل‌آسا در جنوب شرق کشور که از شامگاه پنجشنبه ۱۹ دی آغاز شده بود، استان‌های سیستان و بلوچستان، کرمان و هرمزگان را تحت تاثیر قرار داده و سبب جاری شدن سیلاب در این استان‌ها شده بود.

شرایط در سیستان و بلوچستان از سایر استان‌ها وخیم‌تر اعلام شد به طوری که میزان بارش‌ها در جنوب این استان نسبت به سال گذشته ۲۶ برابر و در نتیجه سرریز شدن آب از پشت سد‌های استان را در پی داشت.

در سیستان و بلوچستان تعداد ۵۰۰ روستا و ۱۴ شهرستان درگیر سیل بودند و ۲۰ هزار واحد مسکونی بر اثر جاری شدن سیلاب تخریب کلی و جزئی دیده است.

طی بارندگی شدید و وقوع سیل در مرکز و جنوب سیستان و بلوچستان حدود ۵۰۰ میلیارد ریال به شبکه‌های توزیع برق این استان خسارت وارد شد.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار