توزیع ۵ هزار بسته حمایتی دربین خانوار‌های آسیب دیده در سردشت

فرماندار سردشت با بیان اینکه ۵ هزار سرپرست خانوار آسیب دیده از شیوع ویروس کرونا شناسایی شده اند از اجرای رزمایش مومنانه با توزیع بسته‌های حمایتی در بین این تعداد خانوار‌ها خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از  ارومیه،اقصی نخشی پور فرماندار سردشت گفت: رزمایش مومنانه در راستای تمکین به فرمایشات مقام معظم رهبری و استفاده از ظرفیت‌های مردمی با هدف حمایت از نیازمندان واقعی و افرادی که از بیماری کرونا آسیب دیده اند در این شهرستان به همت سپاه آغاز شده است.

او تصریح کرد: توسط سپاه این شهرستان ۵ هزار سرپرست خانوار آسیب دیده شناسایی شده است که برنامه ریزی‌ها واقداماتی انجام گرفته تا کمک‌های خیرین جمع آوری و در راستای رزمایش مومنانه به این تعداد سرپرست بسته‌های مواد غذایی توزیع شود.

فرماندار سردشت در ادامه با اشاره به وضعیت بیماری کرونا در سطح شهرستان گفت: با تلاش و همدلی فراگیر سبب شد جزو شهرستان‌های پیشرو در مقابله با بیماری کرونا باشیم و خوشبختانه در مدت یک هفته فرد بیماری به بیمارستان مراجعه نکرده و هیچ مورد مثبت و حتی مشکوکی وجود ندارد و آمار بستری به صفر رسیده است.

انتهای پیام/ن م 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.