روحانی در جلسه ستاد اقتصادی دولت:

صرفه‌جویی همه دستگاه‌های دولتی و فروش اموال مازاد دستگاه‌ها ضروری است

رئیس جمهور گفت: صرفه‌جویی همه دستگاه‌های دولتی و فروش اموال و املاک مازاد دستگاه‌ها ضروری است.

به گزارش حوزه دولت گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، حجت الاسلام و المسلمین حسن روحانی رئیس جمهور روز سه شنبه در جلسه ستاد هماهنگی اقتصادی دولت با اشاره به افزایش مشارکت عمومی در بازار بورس، خواستار عرضه بیشتر سهام شرکت‌ها و بنگاه‌های بزرگ در بورس شد.

رئیس جمهور همچنین با اشاره به اهمیت اتمام پروژه‌های بزرگ و نیمه‌تمام، تصریح کرد: باید اتمام پروژه‌های نیمه تمام که از پیشرفت بالای ۸۰ درصد برخوردار هستند، با جدیت پیگیری شود.

روحانی با تأکید بر حمایت بیشتر از حوزه تولید و صنعت، بیان کرد: در شرایط کنونی تأمین ارز برای کالا‌های اساسی بویژه دارو و نیازمندی‌های اساسی مردم و بخش تولید ضرورت دارد که مسئولین مربوطه بایستی با جدیت این امور را پیگیری کنند.

در ادامه جلسه ستاد هماهنگی اقتصادی دولت به ریاست رئیس جمهور، راهکار‌های مولدسازی دارایی‌ها و اموال مازاد دستگاه‌های دولتی مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

گزارش وزیر اقتصاد و دارایی درباره راهکار‌های اتخاذ شده برای تأمین منابع بودجه سال ۱۳۹۹ بویژه مولدسازی دارایی‌ها و فروش اموال مازاد دستگاه‌های دولتی و نیز واگذاری سهام بنگاه‌های بزرگ اقتصادی بخش عمومی در بورس، در ادامه این جلسه مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

در جلسه ستاد هماهنگی اقتصادی دولت همچنین رئیس کل بانک مرکزی گزارشی در خصوص آخرین وضعیت نقدینگی در کشور و سیاست پولی مبتنی بر عملیات بازار باز جهت کنترل نرخ سود و تورم ارایه کرد.

در ادامه این جلسه همچنین گزارش رئیس سازمان برنامه و بودجه در مورد وضعیت بودجه سال جاری و روش‌های تأمین درآمد و صرفه‌جویی در بخش‌های هزینه مورد بحث و تبادل‌نظر قرار گرفت.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۸
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۰۹ ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۹
همه چی رو نفروش بزار واسه آیندگانم بمونه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۰۰ ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۹
پروژه های بالای 80درصد را دیگر نمی توان گفت نیمه تمام بلکه باید گفت در حال اتمام.ولی پروژهای 50درصدی را می گویند نیمه تمام.پس تکلیف این پروژه هاچی میشه!
Iran (Islamic Republic of)
بازنشسته
۱۷:۲۴ ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۹
چرافکری به حال حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی نمی کنید؟از عواقب آه ونفرین این قشر ازکارافتاده بترسید..خداوند بدجور انتقام میگیره ازکسانی که اهمیتی به حق وحقوق این قشر نمیدن....
Iran (Islamic Republic of)
علی
۱۷:۱۸ ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۹
بعضی از بنیادها قابل ادغام با ادارات هستند
‌اموال فراوانی دارند
Iran (Islamic Republic of)
علی
۱۷:۰۹ ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۹
اموال بنیادها هم باید مشخص و ‌ساماندهی بشن
‌تعدادی از آنها بایدبا ادارات دیگر ادغام شوند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۰۸ ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۹
ماشاا... همه منابع ملی هم که به این دولت بدهن بازهم کمش است!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۴۴ ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۹
بدهیا اینقدر رفته بالا که دیگه قرض و قوله نمونده که نگرفته باشن افتادن دنبال فروختن اموال تا وقتی دولت رو تحویل بعدی میدی هیچی ازش نمونده باشه یکی باید جلوشونو بگیره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۰۸ ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۹
باسلام فکری به حال یارانه معیشت تازه ازدواج کرده ها باشید نه سایتی برای ثبت نام نه کسی پاسخگو هسته یارانه را در پلیس +۱۰ جدا کردیم ولی برای یارانه معیشت  پلیس+۱۰ میگه به ما مربوط نیست خواهشا پیگیر یارانه معیشتی ما تازه ازدواج کرده ها باشید کجا مراجعه کنیم؟؟؟؟؟
آخرین اخبار